Wie kan dit begrijpen ?
Ik was het SLACHTOFFER van phishing , 27 oktober 2021 kreeg ik een SMS -bericht van Itsme . In het bericht stond vermeld dat wegens nieuwe veiligheidsmaatregen het Itsme account terug geactiveerd diende te worden . Er stond dan de volgende link vermeld . Ik klikte op de link en logde dan aan via mijn kaartlezer met mijn bankkaart ( dit heb ik ook moeten doen om mijn Itsme account aan te maken voor mijn Covid pas ). ‘s Anderdaags stelde ik vast dat er geld van mijn rekening was verdwenen . Ik heb toen direct gebeld naar cardstop daar vertelde mij dat ik dat moest aangeven aan de politie en dat ik dat geld zou terugkrijgen met een 25 a’ 30 Euro onkosten en het geld zou gestort zijn op een rekening van Mediamarkt ( alles wordt bij jullie opgenomen dus dat kunnen jullie nagaan ) Ik heb alles gedaan wat mij werd gevraagd maar kreeg geen antwoord tot ikzelf heb teruggebeld en mij vertelde dat ik het geld niet zou terug krijgen . Een volgend telefoongesprek vertelde men weer het tegenovergestelde , weer een volgend gesprek zou ik het geld toch niet terug krijgen . Toen heb ik Ombudsfin gecontacteerd , ze gaven mij gelijk en hebben jullie gecontacteerd maar zijn er niet op in gegaan Daarna ben ik woedend naar het kantoor in Malle gegaan en heb cash van de rekening genomen omdat ik BNPPF niet meer vertrouw en ik heb mijn stem een beetje verhoogd ( hoe zou je zelf zijn dat ze eerst zeggen dat je het bedrag zou terugkrijgen en dan weer niet ) en ik heb ook duidelijk tegen de kantoor bediende gezegd dat hij dat niet persoonlijk moest opvatten .
Half maart krijg ik een aangetekend brief dat de klantenrelatie na 2 maanden wordt stopgezegd en dat ze daarvoor geen reden moeten geven
Nu ben ik al van mijn geboorte klant ( voorheen ASLK) heb altijd hard en eerlijk gewerkt , alles op tijd betaald en nu lappen jullie mij dit zonder een rede te moeten geven .Is het omdat ik het geld van de rekening heb genomen ( ik heb dat direct bij een andere bank op de rekening gezet en dat kan ik bewijzen ) of is dat ik tegen de bediende mijn stem heb verheven ? Ik heb mij niet kunnen verdedigen en zat ook in een moeilijke periode moeder ernstig ziek ,ondertussen gestorven ,mijn zoon zijn voorschot van een bouwgrond kwijt ( omdat de makelaar failliet is
Dat jullie zo omgaan met KLANTEN en SLACHTOFFERS dat begrijp ik niet Een crimineel krijgt nog een tweede kans . Maar ja , ik ben geen Marc Coecke hé . Nu mijn moeder gestorven is , heb ik andere dingen aan mijn hoofd en heb ik misschien niet voldoende tijd om alles over te zetten
BNPPF noemt zich dan een bank voor iedereen behalve dan voor slachtoffers want die worden aan de deur gezet als een vuile hond