Beantwoord

Stand saldo en dergelijke

  • 15 januari 2021
  • 6 reacties
  • 75 Bekeken

Badge

Geachte, 

Tijdens het inloggen op mijn Rondo account zie ik alleen maar de homepage alsook mijn profiel gegevens!

Wat ik niet zie zijn mijn saldo alsook mijn betalingen??

Graag wat feedback aub!

Met beleefde groet 

Georgessiam 

icon

Beste antwoord van LiezeH 18 januari 2021, 16:23

Hey @Siam ,

Als het op beide browsers niet lukt, zou het kunnen dat er iets aan de hand is met je Rondo contract.

Ik raad je aan hen te contacteren zodat zij dit met jou kunnen nakijken.

Je kan Rondo bereiken op 02 508 44 40.

Groetjes,

Lieze

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5

Hey @Siam ,

Het klinkt alsof er iets vastloopt op je browser waardoor de website niet volledig wilt laden.

Kan je het via een andere browser proberen?

Groetjes,

Lieze

Badge

Sorry voor mijn laattijdig berichtje, als ik vanavond thuis ben dan zal ik het eens proberen met een andere webbrowser. 

Bedankt om te reageren!

Georgessiam. 

Reputatie 5

Super! Laat zeker weten indien het dan nog niet werkt.

Groetjes,

Lieze

Badge

Lieze,

Tervoren ingelogd met Google Chrome, alleen homepage en account gegevens. 

Nu ingelogd met Firefox en hetzelfde probleem, homepage en account gegevens, geen link om mijn saldo te raadplegen en dergelijke!

Graag wat feedback aub!

Met beleefde groet, 

Georgessiam 

Reputatie 5

Hey @Siam ,

Als het op beide browsers niet lukt, zou het kunnen dat er iets aan de hand is met je Rondo contract.

Ik raad je aan hen te contacteren zodat zij dit met jou kunnen nakijken.

Je kan Rondo bereiken op 02 508 44 40.

Groetjes,

Lieze

Badge

Vandaag een email gekregen van Alpha credit, dat mijn Rondo account terug werkt en dat ik overschrijvingen kon doen van Rondo naar zichtrekening BNP Paribas Fortis. 

Weeral hetzelfde, mijn contact gegevens alleen te zien. 

Niets te vinden saldo en andere mogelijkheden om te storten!

Heel triestig om van het kastje naar de muur geholpen te worden. 

Groet, 

Georgessiam 

Reageer