Beantwoord

Terugbetaling aankoop met prepaidkaart

  • 29 January 2021
  • 3 reacties
  • 77 Bekeken

Hallo,

 

Ik heb vorig jaar festivaltickets gekocht met mijn prepaidkaart. Dat festival werd geannuleerd en plots weigerden de organisatoren mensen terug te betalen. Ze hebben de voorwaarden ook veranderd terwijl er voordien heel duidelijk in stond dat we recht hadden op een ‘refund’. 
 

Ik heb gebeld met BNP en ze hadden een dossier gestart. Dat heeft uiteindelijk zo lang aangesleept dat ik terug belde. Ik moest toen zogenaamd Buyway bellen en zij zeiden op hun beurt dat ik BNP moest bellen. Dus geraakte ik geen stap verder.

 

Ik zou dus willen weten wie ik exact moet contacteren en hoe ik dit zo snel mogelijk kan afhandelen.

 

Mvg.

 

icon

Beste antwoord van Shari V 29 January 2021, 10:37

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3

Dag FGU3344

Wat vervelend dat het festival werd geannuleerd en de voorwaarden zijn gewijzigd.

Helaas komt de bank in zulke gevallen niet tussen. Dat is een geschil tussen jou en het festival en hiermee zal je naar het vredegerecht moeten gaan. Wil je een refund dan zal je naar een advocaat moeten stappen.

Dag FGU3344

Wat vervelend dat het festival werd geannuleerd en de voorwaarden zijn gewijzigd.

Helaas komt de bank in zulke gevallen niet tussen. Dat is een geschil tussen jou en het festival en hiermee zal je naar het vredegerecht moeten gaan. Wil je een refund dan zal je naar een advocaat moeten stappen.

Hallo. Bedankt voor het antwoord. Mag ik u vragen waarom anderen dit wel hebben kunnen afhandelen met hun bank? Of geldt dit enkel bij BNP?

Reputatie 3

Beste  FGU3344

Dan vermoed ik dat deze zijn betaalt met de Mastercard Gold waarbij de verzekering tussenkomt van Bank Card Company.

Reageer