Beantwoord

toevoegen Mastercard kredietkaart aan Payconiq

  • 8 August 2023
  • 1 reactie
  • 391 Bekeken

Kan ik mijn Mastercard kredietkaart aan Payconiq toevoegen? Ik heb het geprobeerd bij “add card” en dat moet je de bank selecteren. je kan alleen de groene debitcard van BNP selecteren. Als ik dan het nummer ingeef krijg ik bericht dat het nummer niet van BNP is.

 

icon

Beste antwoord van Tim DL 9 August 2023, 09:41

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

Kan ik mijn Mastercard kredietkaart aan Payconiq toevoegen? Ik heb het geprobeerd bij “add card” en dat moet je de bank selecteren. je kan alleen de groene debitcard van BNP selecteren. Als ik dan het nummer ingeef krijg ik bericht dat het nummer niet van BNP is.

 

Dag Brigitte Borremans,

 

Bedankt voor je bericht.

 

Aangezien Payconiq (by Bancontact) enkel Bancontact kaarten ondersteunt is het niet mogelijk om een ander type kaart aan Payconiq te koppelen, ook geen kredietkaart.

 

Je kan steeds eens bekijken jouw kredietkaart te koppelen aan Apple of Google Pay, afhankelijk van jouw toestel. Je kan deze info over Apple Pay hier terugvinden of voor alle info over Google Pay kan je hier terecht. 

Met Apple of Google Pay is het wel niet mogelijk om via QR-code te betalen, dit kan u wel gebruiken om bij een handelaar te betalen zonder de kaart fysiek bij te hebben.

 

Groetjes,

Tim DL

 

PS: Jouw mening telt! We nodigen je graag uit om jouw ervaring op de Community met ons te delen via een korte (en anonieme) tevredenheidsenquête. Met jouw feedback kunnen wij ervoor zorgen dat de Community nog beter wordt! https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv

 

Reageer