Beantwoord

verloren bank

  • 24 June 2021
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

Beste 

ik had mijn bankkaart verloren probeer al paar keer te bellen naar jullie na verschillende keren wachttijden van rond 25 min wordt er afgehaakt en gevraagd om nog eens terug te bellen 

wat is de oplossing voor dit probleem 

icon

Beste antwoord van YannickB 25 June 2021, 08:32

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hallo @Brahimelballouti 

Het kan inderdaad druk worden op onze telefoonlijnen, mijn excuses voor het wachten.

Als je dat nog niet gedaan hebt, dan raad ik je eerst en vooral aan om je kaart te laten blokkeren door Card Stop te bellen via 078 170 170. Op die manier ben je zeker dat ze niet misbruikt kan worden.

Nadien vrees ik dat je ons toch even dient te bellen zodat we je een nieuwe kaart op kunnen sturen. Als je met Easy Banking App werkt, dan kan je aanmelden, onderaan op Communicatie drukken en vervolgens tikken op Easy Banking Centre om ons beveiligd te contacteren. Op die manier krijg je ook voorrang op anderen die onbeveiligd bellen.

Reageer