Beantwoord

vervangen bankkaart

  • 15 February 2021
  • 1 reactie
  • 2661 Bekeken

beste

We hebben al enkele keren problemen gehad met het betalen in een winkel. Dit omdat hij de kaart niet altijd kan lezen. Hierdoor zouden we graag een andere kaart aanvragen. We hebben dit al online proberen doen, maar dit lukt niet. Ook hebben we al gebeld naar het nummer, hierbij hebben ze alles gereset, maar we kunnen nog steeds geen andere kaart aanvragen.

Kunt u meer informatie geven hoe we dit moeten doen.

 

MVG

icon

Beste antwoord van Shari V 15 February 2021, 13:32

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3

Dag Patrick.Goyvaerts

Om een kaart te vervangen wegens defect, dien je contact met ons te nemen via de beveiligde lijn. Als je over de app beschikt, raad ik je zeker aan om deze te gebruiken om in te bellen: Aanmelden > Contact (voorlaatse icoon)> Easy Banking Center > categorie 'Mijn kaarten en rekeningen' kiezen. Of je belt ons op het nummer 02 762 60 00 met behulp van je Easy Banking Phone Code om de lijn te beveiligen.

Groetjes, Shari V

Reageer