Beantwoord

Visa Classic

  • 6 May 2022
  • 2 reacties
  • 258 Bekeken

Hey,

 

Ik heb een Visa Classic, en vraag me af of ik zelf vervroegd de uitgavenstaat kan overschrijven?
Nu gaat er maandelijks automatisch het bedrag van de uitgavenstaat af, maar is het mogelijk dit vervroegd geheel of gedeeltelijk zelf over te maken?

 

Alvast bedankt.

 

Mvg
 

icon

Beste antwoord van JadieT 6 May 2022, 11:43

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1

Hallo @LiesGdG 

Helaas is er geen optie om de uitgaven van je kredietkaart vervroegd terug te betalen.

Wel is er een mogelijkheid om de transacties die je gedaan hebt met de kredietkaart op eigen tempo terug te betalen. Dit noemt een ‘optiline’.

Deze kan je aanvragen via Easy Banking Web of door contact op te nemen met het Easy Banking Centre door aan te melden in je Easy Banking App en onderaan op ‘communicatie’ te klikken. Kies verder voor ‘Easy Banking Centre’. 

Heb je geen smartphone? Contacteer je kantoor of Easy Banking Centre via 02 762 60 00.

 

Wist je dat de Community 5 jaar bestaat? Om dat te vieren lanceerden we een wedstrijd! Doe snel mee en maak kans op een FNAC-waardebon van 25 euro.

 

Hey,

 

Dank jullie wel voor jullie antwoord.
Ik ga eens kijken hoe en wat ivm die Optiline.

Ik hoef geen gespreide betaling, ik was eerder op zoek naar de  rekeningnummer zodat ik zelf het geld had kunnen overmaken ipv tot de vervaldag te wachten.

 

Toch bedankt allemaal.

Reageer