Beantwoord

Visa debit kaart

  • 1 March 2022
  • 3 reacties
  • 162 Bekeken

Beste,

Mijn echtgenote en ikzelf betalen al jaren met Garmin Pay, zij via een vivoactive4s en ikzelf via een vivoactive 4.

Geen probleem, enkel is het ons niet mogelijk haar nieuwe Visa debet kaart  als  kaart in te brengen op haar Connect app of op de mijne .  Mijn kaart wordt wel geaccepteerd op haar toestel.

Dit probleem hadden we vroeger ook met de Maestro kaarten, de hare niet en de mijne werkte wel.

Wij kunnen dus beide betalen , maar ik blijf me afvragen waarom werkt het nu nog niet met de nieuwe kaart, onze rekening is op beider naam en de kaarten moeten dan toch dezelfde kenmerken hebben.

Kaart en rekeningnummer kunnen via banking app doorgegeven worden  indien nodig.

Dank voor uw hulp

Walter

 

icon

Beste antwoord van YannickB 2 March 2022, 12:49

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hallo Walter,

Heeft je echtgenote haar kaart al volledig geactiveerd door eenmaal met de chip en de pincode (dus niet contactloos) te betalen in een fysieke winkel? Dit is noodzakelijk om bijkomende diensten zoals Garmin Pay te kunnen gebruiken.

Beste,

Kaart vanmorgen nog gebruikt met pincode, geen probleem.

Terug geprobeerd via connect.  Je kunt alle gegevens invullen, voorwaarden accepteren .

Zoekt contact en krijg dan mededeling: “Deze kaart is geweigerd, meen je ten onrechte neem contact met je bank”

Reputatie 7

Bedankt voor je antwoord.

Kan je aan je echtgenote vragen om even na te kijken of haar gsm-nummer correct bij ons geregistreerd werd? Dit is ook een vereiste om dit soort betaalmethodes te kunnen gebruiken. Ze kan dat nakijken en aanpassen via Easy Banking:

Als het nummer aangepast of toegevoegd moest worden, dan kan het tot 48u duren voordat dit effect heeft op Garmin Pay.

Je kan haar ook vragen om de functie Online betalingen van haar debetkaart uit en terug in te schakelen. Dat kan zo:

  • Meld je aan in Easy Banking App.
  • Druk onderaan op Mijn diensten  en kies voor Kaarten.
  • Tik vervolgens op de betrokken debetkaart.
  • Schakel Online betalingen uit en opnieuw in. Stond de functie al uitgeschakeld, dan kan je ze simpelweg inschakelen.

Klopte haar gsm-nummer, of lukt het na het volgen van bovenstaande stappen nog steeds niet, dan belt je echtgenote ons best even op via Communicatie onderaan in haar Easy Banking App of via 02 762 60 00. Op die manier hebben we toegang tot haar rekeningen en gegevens en kunnen we in detail nakijken wat er aan de hand is.

Reageer