Beantwoord

VISA kaart werkt niet meer in Azie


  • Rekruut - Niveau 1
  • 5 reacties

Sinds verleden week werkt mijn Visa kaart niet meer in de Filipijnen. Is dit een algemeen verschijnsel? Of enkel bij mij?? Is mijn kaart geblokkeerd?

icon

Beste antwoord van Anonymous 9 April 2020, 14:37

Bekijk origineel

10 reacties

Hey @sluc ,

Er zijn geen algemene problemen gemeld met je Visakaart.

Kan het zijn dat je aan je maandelijkse kaartlimiet zit, om deze te verhogen dien je beveiligd telefonisch contact met ons opnemen.

De uitgaven van maart gaan normaal morgen van je rekening op, dus dan heb je meteen weer een nieuwe limiet!

Groetjes,

Lieze

Gezien half maart ik de VISA kaart niet meer kon gebruiken, ziijn de uitgave heel laag, dus zeker niet over de limiet !

Is het mogelijk dat er lokaal (Filipijnse regulator) internationale betalingen blokkeert?

Heb je daar enig inzicht in? bv andere gebruikers in de Filipijnen???

Hey @sluc ,

Voor zover ik weet is dit zeker mogelijk, indien de betaalterminal Visa kaarten aanvaard.

Heb je een idee welke melding je krijgt bij de betaling?

Groetjes,

Lieze

Lieze,

 

De melding op de betaalterminal: “DO NOT HONOR”

Hey Sluc,

Heb je nagevraagd of de terminal Visa kaarten ondersteunt?

Groetjes, 

Lieze

Lieze,

 

Heb heb al ontelbare  keren met die kaart in die supermarkt betaald. Het is nu met de Corona toestanden  dat het niet meer werkt...

Hey @sluc ,

Het lijkt me gek dat jouw kaartproblemen gelinkt zijn aan Corona.

Probeer je contactloos te betalen?

Heb je op andere plaatsen ook problemen of enkel in die bepaalde supermarkt?

Groetjes,

Lieze

Contactloos heeft nooit gewerkt. In de andere supermarkt, hetzelfde probleem.

De laatste keer dat ik problemen had was met betalingen was in 2008. Maar dat was een ander verhaal

Heb je al de mogelijkheid gehad om contact op te nemen met Worldline, de uitgever van de kredietkaarten?

Mogelijks dat zij meer zicht hebben op de parameters van je kaart en zo tot een oplossing kunnen komen.

Groetjes,

Lieze

Reageer