Beantwoord

Visa | Maandelijkse overschrijving naar zichtrekening

  • 6 April 2020
  • 1 reactie
  • 810 Bekeken

Beste, 

 

Vorige maand had ik met mijn Visakaart betaalt. Het bedrag zou vandaag (op 06/04) afgetrokken worden van mijn zichtrekening. Echter, is er maar een kleiner bedrag van mijn rekening gegaan. 

Ik las op jullie website dat dit het maximum bedrag is? Kan ik dit verhogen? Wanneer gebeurt de rest van de betaling? 

 

Alvast bedankt voor de info! 

 

Lotte

icon

Beste antwoord van YannickB 6 April 2020, 10:44

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hallo Lotte,

Ik heb de details over je verrichtingen uit je bericht verwijderd, want dit is een publieke site waarop iedereen mee kan lezen. Persoonlijke info deel je hier best nooit. :slight_smile:

Wat je aflossingen betreft; met een gewone visa wordt altijd het volledige bedrag van je uitgaven afgehouden, de enige limiet is de limiet van je kredietkaart. 

Maak je misschien gebruik van Optiline om gespreid af te betalen? Zo ja, dan ontvang je normaal gezien elke maand, een tiental dagen voor de aflossing, een overzicht/rekeninguittreksel via de site https://ro.bnpparibasfortis.be/. Op dat uittreksels staat het openstaand bedrag en een rekeningnummer om naar over te schrijven. Zo kan je zelf meer overschrijven. 

Wil je de maandelijkse aflossing van Optiline laten verhogen, dan kan je terecht op het nummer 02 508 44 40.

Groetjes.

Reageer