visa verrichtingen overzicht


  • Rekruut - Niveau 1
  • 5 reacties

hallo, reeds enkele maanden kan ik geen overzicht meer zien op easyvan verrichtingen VISA. Noch huidige noch vorige periode.


10 reacties

Dag @tom75 ,

 

Betreft dit een persoonlijke of professionele kredietkaart? Is deze van onze bank of van bpost bank?

 

Groetjes,

Liz

Hallo, kaart van fortis, kan het nog zien via de gewone online banking maar niet via app easybanking.

Reputatie 1

Hallo, kaart van fortis, kan het nog zien via de gewone online banking maar niet via app easybanking.

Hey Tom,

 

Gaat het over een kredietkaart gekoppeld aan een privé rekening of aan een professionele rekening?

 

Kan je ze toevallig terugvinden via de app bij “mijn diensten” → “kaarten” → klikken op de kredietkaart?

 

Groetjes,

Jess

 

 

hallo, gekoppeld aan een prive rek fortis. Vroeger geen issues om overzicht te zien.

Reputatie 1

hallo, gekoppeld aan een prive rek fortis. Vroeger geen issues om overzicht te zien.

Lukte het om via de Easy Banking App het via het volgende stappenplan te zien;

via de app bij “mijn diensten” → “kaarten” → klikken op de kredietkaart

Daar zie je normaal gezien de huidige periode. 


Vorige periode’s zou je normaal gezien kunnen raadplegen via:

  1. Druk onderaan op Communicatie nadat je bent aangemeld op de Easy Banking App.
  2. Kies voor Zoomit.
  3. Druk bovenaan op Documenten. De uitgavenstaten van je kredietkaart worden steeds verzonden door BNP Paribas Fortis Credit Card.
  4. Tik op het document dat je wilt raadplegen. Druk vervolgens bovenaan rechts op het PDF-icoon om het document te openen of te downloaden (afhankelijk van je toestel).

 

 

Heb ik meerdere keren geprobeerd en heb leeg overzicht ( huidige periode)

nog geen verrichtingen deze maand maar vorige maand met verrichtingen zelfde scherm

Reputatie 4

Hallo @tom75,

 

Bedankt om toch dit uit te testen. Alvast onze excuses voor dit ongemak.

 

We gaan dit verder dan moeten onderzoeken.

Kan je ons daarom volgende info bezorgen?

Type en model van het toestel waarop je de app gebruikt

De versie van de software dat op het toestel staat

De versie van onze app dat op het toestel staat

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

app versie 9.1.1

groeten Tom

Reputatie 4

Hallo @tom75,

 

Bedankt voor het bezorgen van deze informatie.

 

We hebben nu verder onderzoek gevraagd. Hopelijk kunnen we achterhalen wat de oorzaak is.

Als we meer te weten komen laten we jou dit weten via een privé-bericht.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer