Mijn visa kaart is vervallen maar ik heb nog geen nieuwe ontvangen. Kunnen jullie een nieuwe opsturen? Ik weet niet of de kaart al opgestuurd geweest is of verloren gegaan is met de post. Alvast bedankt!
Beste antwoord van JarneM
Bekijk origineelMijn visa kaart is vervallen maar ik heb nog geen nieuwe ontvangen. Kunnen jullie een nieuwe opsturen? Ik weet niet of de kaart al opgestuurd geweest is of verloren gegaan is met de post. Alvast bedankt!
Beste antwoord van JarneM
Bekijk origineelHallo
Hiervoor neem je best contact op met jouw kantoor of met het Easy Banking Centre op het nummer 02 762 60 00. Op die manier kunnen de collega’s bekijken wat er zou moeten gebeuren voor jouw kredietkaart.
Je kan best beveiligd bellen vanuit jouw ‘Contact’-functie in de Easy Banking App of met de Easy Banking Phone Code die je via onze website zelf kan aanmaken of wijzigen.
Vriendelijke groeten,
JarneM
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.