Beantwoord

Visastaten digitaal ontvangen

  • 12 June 2023
  • 1 reactie
  • 131 Bekeken

Goedemorgen,

Onze medewerkers hebben allen een Visa Business Blue kaart.

De uitgavenstaten vragen we op via EBB. 

Daarom wensen we de verzendingen per post stop te zetten maar vinden op de website niet hoe dit kan ingeregeld worden. 

Kan u ons daarom even uitleggen hoe we dit in EBB kunnen wijzigen?  Wij zien enkel de opties ‘dit adres’ of ‘ander bezorgadres’.  

Alvast dank hiervoor.

 

icon

Beste antwoord van Jonas F 13 June 2023, 09:46

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Goedemorgen,

Onze medewerkers hebben allen een Visa Business Blue kaart.

De uitgavenstaten vragen we op via EBB. 

Daarom wensen we de verzendingen per post stop te zetten maar vinden op de website niet hoe dit kan ingeregeld worden. 

Kan u ons daarom even uitleggen hoe we dit in EBB kunnen wijzigen?  Wij zien enkel de opties ‘dit adres’ of ‘ander bezorgadres’.  

Alvast dank hiervoor.

 

Dag Ame,

 

Ik heb het even voor jou opgezocht en momenteel kan je professionele kredietkaartafschriften bekijken en downloaden, zowel vanuit Easy Banking Web als vanuit Easy Banking Business.

Om de verzendingswijze elektronisch in te stellen via Easy banking web kan je via de tab ‘Mijn kaarten’ klikken op het menu rechts van de betrokken kredietkaart. Daarna klikken op ‘Wijzigen’ en kiezen voor ‘Ontvangstwijze uitgavenstaten wijzigen’. Kies daarna voor de elektronische ontvangstmethode.

Om het aan te passen voor Easy banking business zal je best nog even afwachten aangezien deze optie pas later beschikbaar zal zijn. Momenteel is het enkel mogelijk via Easy banking web.

Ik vermoed dat je best iemand kan te pakken krijgen die toegang heeft tot Easy banking web zodat je het kan nakijken en eventueel aanpassen.

Indien je nog verdere vragen hebt kan je steeds rechtstreeks contact opnemen met onze dienst ondernemers op het nummer 02 433 43 31. 

 

Met vriendelijke groeten,

Jonas F

Reageer