Beantwoord

zichtrekening

  • 9 February 2024
  • 5 reacties
  • 65 Bekeken

  • Rekruut - Niveau 2
  • 13 reacties

Waarom kan ik het geld van Fortis rekening nie overzetten naar mijn andere zicht rekening 

mvg

icon

Beste antwoord van JoachimJ 9 February 2024, 11:04

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1

Beste @Mama

Bedankt voor je bericht. Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je geen overschrijving kunt doen. Doe je de overschrijving vanaf een spaarrekening, en staat deze spaarrekening mogelijk op een andere naam? Er kan ook altijd een verzet staan op de opdrachtgevende rekening. Krijg je een foutmelding bij de overschrijving? Welke? Je kan ook altijd contact opnemen met ons Easy Banking Centre op het nummer 02 762 60 00, zodat we dit met jou kunnen nakijken. We staan voor je klaar op werkdagen tussen 7 en 22u en zaterdag tussen 9 en 17u. 

Bedankt alvast en nog een fijne dag. 

Groetjes, JoachimJ

Een zichtrekening is van de post en de andere Fortis 

Reputatie 1

Hallo @Mama , 

Van een zichtrekening naar een andere zichtrekening zou in principe moeten lukken, behoudens er een probleem is met een van beide rekeningen. Je kan ons best even persoonlijk contacteren, dan kijken we het voor je na. Bedankt alvast. 

Groetjes, JoachimJ

Heb ook nog steeds geen kaart of bank kastje kom van de bank van de post 

mvg

Dag @Mama ,

De kaarten worden geleidelijk aan besteld, dus het kan zeker kloppen dat je nog geen kaart ontvangen hebben. Tot dan kan je met je kaart en kaartlezer van bpost aanmelden en betalen.

Groetjes,

Liz

Reageer