Online bankieren
Indien wij willen online bankieren via de app krijg ik de melding dat we geen toegang hebben wegens geen contract om te bankieren. Wat kan ik doen?
Reageren op dit onderwerp is niet mogelijk.
Je moet eerst via de computer inloggen (via google easy banking web intikken en dan daar aanmelden). Je hebt wel een kaartlezer nodig. Als je dit gedaan hebt, kan je de app wel installeren.
Dag JustCBeauty,
Welkom op de community!
Wanneer je de melding krijgt dat je geen online banking contract hebt, neem je best eens contact op met je kantoor of met het Easy Banking Centre op het nr. 02/762.60.00. De medewerker kan je dossier openen en je contract nagaan. Indien nodig kunnen zij ook een nieuw contract voor je opstarten.
Heb je in het verleden al kunnen aanmelden op Easy Banking Web of Easy Banking App?
Fijne dag verder!
Welkom op de community!
Wanneer je de melding krijgt dat je geen online banking contract hebt, neem je best eens contact op met je kantoor of met het Easy Banking Centre op het nr. 02/762.60.00. De medewerker kan je dossier openen en je contract nagaan. Indien nodig kunnen zij ook een nieuw contract voor je opstarten.
Heb je in het verleden al kunnen aanmelden op Easy Banking Web of Easy Banking App?
Fijne dag verder!
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.