gisteren probeerde ik 20€ af te halen van mijn rekening. Er kwam geen geld uit de muur. Eens thuis kreeg ik een sms-bericht dat ik dringend(voor 9/4) mijn account opnieuw moest activeren zoniet zou ik mijn rekening geblokkeerd worden. Ik betrouwde het bericht niet vandaar deze vraag.
Bladzijde 1 / 1
Hey
Dit bericht is inderdaad niet afkomstig van ons, maar toevallig bij jou terechtgekomen.
Zou je een schermafbeelding van dit bericht kunnen doorsturen naar phishing@bnpparibasfortis.com zodat dit verder onderzocht kan worden?
Ben je op de link ingegaan?
Groetjes,
Lieze
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.