Beantwoord

https://www.optiline.bnpparibasfortis.be

  • 11 February 2020
  • 5 reacties
  • 957 Bekeken

Het lukt me weeral niet om in te loggen op de beveiligde site om mijn rekeninguittreksel te consulteren op men MAC.

Ik krijg steeds de melding van Safari dat het niet mogelijk is om een beveiligde verbinding te maken met de server https://www.optiline.bnpparibasfortis.be

Hoe kan ik dit oplossen?

 

icon

Beste antwoord van YannickB 12 February 2020, 10:28

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge

Dag Claude, 

Wij hebben niks meer van jou gehoord. Ben je aangemeld geraakt? 

Groetjes

meteen als ik me wil aanmelden

maar ik herinner me dat dat nog al eens gebeurd is.

ik heb toen mijn profiel verwijderd en een nieuw aangemaakt. nu lukt het wel.

bedankt voor de reactie

Reputatie 7

 @jenswouters Krijg je onmiddellijk na het aanklikken van de link uit mijn vorige bericht een foutmelding, of loopt het pas fout nadat je je probeert aan te melden?

bij mij lukt het ook niet, geen mac maar gewone laptop.

technische storing blijkbaar. is dit tijdelijk?

 

Reputatie 7

Hallo Claude,

Kan je het proberen via deze link? https://ro.bnpparibasfortis.be/

Reageer