Beantwoord

Inloggen bij Optiline gaat niet meer

  • 3 August 2023
  • 11 reacties
  • 229 Bekeken

Ik probeer al weken in te loggen bij Optiline maar dit lukt niet. Ik ontvang NOOIT een sms om een nieuw paswoord aan te maken.
Ik heb al verschillende keren proberen te bellen naar 02/508 44 40 maar ofwel geraak ik gewoon nooit binnen ofwel sta ik een uur op wacht en wordt dan de communicatie afgebroken.
Wat moet ik doen om opnieuw te kunnen inloggen op mijn account.
Linda G

icon

Beste antwoord van LarsD 4 August 2023, 09:21

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 2

Hallo @Lindagrondelaers

 

Bedankt voor jouw bericht. 

 

Onze excuses voor het ongemak. Jammer genoeg kunnen wij jou hiervoor niet verder helpen. Je gaat Optiline hiervoor moeten contacteren op het nummer 02 508 44 40. We merken dat er de laatste tijd redelijk wat problemen zijn via dit nummer. 

 

Groetjes, 

Julie N

 

P.s.: Indien je ook enkele minuten tijd zou hebben nodigen we je graag uit om onze tevredenheidsenquête in te vullen: https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv. Onze Community blijft verder groeien en daarom willen we graag weten wat nog verder kunnen doen om je ervaringen te verbeteren.

Wat een slechte service bieden jullie.  Ik heb dit nummer al zeker 10 keer proberen te bellen

Reputatie 2

Hallo @Lindagrondelaers ,

 

Onze excuses voor het ongemak. Wij begrijpen jouw frustraties zeker. De aanvraag voor een Optiline gebeurd via ons, maar het beheer van de website verloopt volledig via hen zelf. Daardoor kunnen wij hiervoor zelf niks doen. 

 

Groetjes, 

Julie N 

Beste Julie,

 

Ikzelf ken al reeds 2 weken hetzelfde probleem. Ik ben er in geslaagd wel door te raken in de Helpdesk via het telefoonnummer, maar daar konden ze me niet helpen. 
Er spelen enkele zaken bij Optiline/Rondo:

Hun helpdesk is amper te bereiken. Ik heb 20 minuten(!) aan de lijn gehangen vorige keer. De persoon aan de lijn was zeker wel vriendelijk, maar kon me uiteindelijk niet helpen. (zie volgende punt)

Het probleem dat ze schijnbaar hebben is dat het SMS systeem waarmee een nieuw paswoord wordt gegeven, niet werkt. Alles van dossiernummer/telefoonnummer/etc. staat juist, maar hun paswoord reset systeem werkt niet. Dit kan al eens gebeuren, maar dat is nu intussen al minimum 3 weken zo - waarschijnlijk veel langer al.

Met andere woorden, ze lossen hun problemen niet op, en ik heb totaal niet de indruk dat ze er zelfs op aan het werken zijn.

Cru gezegd, het kan hen niet schelen. Wij zijn namelijk niet echt hun klant… maar jullie wel.

Vandaar mijn vraag, Julie: Kan jij via jouw management, via BNP, druk zetten op Optiline dat ze eens hun systemen op orde brengen?

 

Vriendelijke groeten,

Kenneth

Reputatie 4

Beste @Kenneth.vde,

Bedankt voor je ervaringen met Optiline/Rondo te delen. Het is jammer dat er inderdaad problemen zijn die niet lijken te verdwijnen.

Wijzelf hebben al reeds deze opmerkingen doorgegeven en hopen dat dit spoedig in orde komt. 

 

Indien je ook enkele minuten tijd zou hebben nodigen we je graag uit om onze tevredenheidsenquête in te vullen: https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv. Onze Community blijft verder groeien en daarom willen we graag weten wat nog verder kunnen doen om je ervaringen te verbeteren.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Ik heb hetzelfde probleem als hierboven

Beste BNP Paribas.

Wat een geklommel is dat daar bij Optiline ?? plots kan ik niet meer inloggen neemt de paswoord niet aan , 

Ik dacht dat mijn gebruikersnaam niet juist was dus maar geprobeerd via de inlog site achter mijn gebruikersnaam te komen om zo een nieuw wachtwoord aan te maken maar na het invullen van mijn dossiernummer en geboortedatum krijg ik steeds de melding dat dit niet genoeg gevens zijn om mij te identificeren. Wachtwoord herstellen gaat ook niet , als dit volgende week nog niet werkt ga ik naar mijn  BNP Paribas en zeg mijn Master Gold kaart op en ga gewoon een ander aanvragen bij een andere bank. Ten eerste op mijn bank ap kan ik mijn krerdietkaarten zien en ook de Gold Master kaart maar de krediet saldo klopt van geen kant al 2 weken gelden een storting van 1800 euro gedaan en die is op de app nog steeds niet geregistreerd. Hoe moet een mens dan controleren of zijn betalingen aangekomen zijn en hoeveel er nog over is van de kredietlijn ??

Voor mij stopt het hier ga op een ander bank een kaart aanvragen.

Ik word dat geklooi langzamzerhand ook beu, heb via test aankoop klacht ingediend. Het blijft te bezien of dit iets uithaalt.

Hallo allemaal.

Vandaag nog steeds niets gehoord van Optiline, als dit zo blijft tegen het einde van de week ga ik naar het BNP kantoor en krijgen ze hun Master Gold kaart terug.

Hier ook weeral hetzelfde: onmogelijk in te loggen, enorm traag en wachtwoord-reset ook niet mogelijk. Meerdere pc’s, browsers en verbindingen dus het ligt niet aan mij…

Reputatie 1

Dag Lars,

 

Duidelijk een serieus probleem bij Optiline. 

Ik denk dat jullie eens serieus aan de alarmbel mogen gaan trekken. Zulke diensten aanbieden kan gewoon niet!

 

Als ze IT problemen hebben dat ze dan bekwame mensen zoeken, maar dit kan gewoon niet!

 

Met vriendelijke groeten

 

Robin

Reageer