Beantwoord

Optiline

  • 27 September 2023
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken

Beste,

 

Reeds sinds een aantal maanden krijg ik een grijs Homepagina scherm als ik inlog op mijn Optiline webruimte. Ik kan dus mijn statussen en afschriften niet bekijken. Het tabblad “Mijn contactgegevens” worden wel getoond.

Ik heb sinds dien maandelijks een mail verstuurd naar rondo@bnpparibasfortis.com maar zonder repliek.

 

Alvast bedankt

Vriendelijke groeten

Ken

icon

Beste antwoord van Tim DL 28 September 2023, 09:37

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

Beste,

 

Reeds sinds een aantal maanden krijg ik een grijs Homepagina scherm als ik inlog op mijn Optiline webruimte. Ik kan dus mijn statussen en afschriften niet bekijken. Het tabblad “Mijn contactgegevens” worden wel getoond.

Ik heb sinds dien maandelijks een mail verstuurd naar rondo@bnpparibasfortis.com maar zonder repliek.

 

Alvast bedankt

Vriendelijke groeten

Ken

Beste @KenG,

 

Bedankt voor je bericht.

 

Er was een technisch probleem bij Optiline, op hun website. Ondertussen hebben we bericht gekregen van Alpha Credit dat deze opgelost zijn. 

Normaal zou het nu dus terug in orde dienen te zijn, indien je nog steeds een grijs scherm zou krijgen raad ik aan om je cookies van je browser eens te resetten, of indien je via een favorietenlink werkt, eens de site zelf opzoeken en niet via deze opgeslagen link te gaan.

 

Indien je nadien dit grijs scherm nog steeds krijgt, raad ik aan om even contact op te nemen met Alpha Credit op 02 508 44 40.

 

Groetjes,
Tim DL

 

PS: Jouw mening telt! We nodigen je graag uit om jouw ervaring op de Community met ons te delen via een korte (en anonieme) tevredenheidsenquête. Met jouw feedback kunnen wij ervoor zorgen dat de Community nog beter wordt! https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv

Reageer