Beantwoord

optiline aangezuiverd

  • 18 July 2023
  • 4 reacties
  • 168 Bekeken

We hebben de reserve van optiline aangezuiverd.

na hoeveel tijd kan je deze opnieuw gebruiken?

icon

Beste antwoord van LarsD 18 July 2023, 15:43

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4

Hallo, @Henson80clint,

Bedankt voor je bericht.

Vanaf het moment dat het terug op “0” staat (dus dat er geen openstaand bedrag is) kan je weer vanuit Optiline opnemen. Het is ook wel afhankelijk vanaf wanneer je hebt aangezuiverd want er zal nadien toch nog altijd een verwerking zijn voor dat het terug als aangezuiverd staat.

Je kan dit best raadplegen via de persoonlijke webruimte van Optiline . Je kan het saldo raadplegen onder “Zie details” links onderaan in de groene kader “openstaand saldo” of “Mijn uittreksels raadplegen” in de kader bovenaan links “Uw totaal verschuldigd bedrag”.

 

Indien je ook enkele minuten tijd zou hebben nodigen we je graag uit om onze tevredenheidsenquête in te vullen: https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv. Onze Community blijft verder groeien en daarom willen we graag weten wat nog verder kunnen doen om je ervaringen te verbeteren.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Beste,

probleem is dat je op de site er vaak niet opgeraakt. 
deze ochtend gebeld en de dame die ik aan de lijn had. Gaf mij weer dat het aangezuiverd is. En ik al onmiddellijk kan gebruik van maken. 

ik kan enkel bellen en dan hoor ik het ook dat het aangezuiverd is. En dat we ervan gebruik kunnen maken. Maar mijn vraag moet het dan geen 24u volledig aangezuiverd blijven? Het is de eerste keer dat we dit doen. 

 

 

 

Reputatie 4

Hallo, @Henson80clint,

Als je al confirmatie op een andere manier hebt gekregen van de aanzuivering dan kan je er natuurlijk terug gebruik van maken.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Dank je vriendelijk voor de info.

 

 

Reageer