Beantwoord

Registratie Rondo

  • 17 February 2020
  • 4 reacties
  • 837 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 1
  • 2 reacties

Beste YannickB

 

Na verschillende pogingen om me te registreren bij Rondo , krijg ik steeds de volgende mededeling :

Uw mobiele nummer komt niet overeen met het nummer dat we hebben. Probeer het opnieuw of neem contact met ons op 02 / 508.44.40 om uw mobiele nummer te verifiëren.

Heb tevergeefs verscheidene malen via dit nummer trachten dit recht te zetten .

Ik heb dan via de instellingen  en persoonlijke gegevens bij https://www.Bnpparibasfortis.be ,

mijn GSM nummer gaan nakijken , en dit nummer is volledig correct , dat correspondeert met mijn GSM . 

Graag een passend antwoordje aub

Groetjes ...

icon

Beste antwoord van YannickB 17 February 2020, 13:53

Bekijk origineel

4 reacties

Beste Yannick ..

 

Bedankt nogmaals voor de vlugge respons ..

Helaas ben ik hiermee niet verder geholpen .

Ik zal even mijn kontrakt gegevens van Rondo bekijken .

Groetjes nogmaals om mij toch te woord te staan … Valery

Hey @Valery ,

 

Het telefoonnummer dat bij Rondo bekend is kan verschillen van het nummer dat in je Easy Banking staat.

Heb je contact kunnen hebben met Rondo zodat zij dit kunnen nakijken?

Groetjes,

Lieze

Beste Lieze ,

Bedankt voor je snelle  toelichting ..

Helaas begrijp ik niet waarom ze ander GSM nummer als het mijne zouden gebruiken ?

Ikzelf heb maar één GSM nummer 

Ik heb verscheidene malen telefonisch contact opgenomen , maar geraak niet verder ..

Ik krijg volgens mijns inzien steeds een verkeerd saldo bedrag door vermeld .

Juist daarom dat ik me graag zou kunnen registreren , om zo zelf een correct overzicht te krijgen van mijn Rondo saldo .

Is het niet mogelijk zoals met mijn andere bankkaart overzicht te krijgen via bankkontakt bij fortis ?

Groetjes … Valery

Reputatie 7

Hallo Valery,

Ik heb je gsm-nummer uit je bericht verwijderd, want dit is een publiek platform waarop iedereen mee kan lezen. Persoonlijke info zet je best nooit zomaar online. :slight_smile:

Ik kan je jammer genoeg ook niet zeggen welk nummer Alpha Credit (onze kredietverstrekker en de uitgever van Rondo) voor jou heeft en waarom dat dat zou verschillen van je huidige nummer, want langs deze weg hebben de andere moderatoren en ik geen toegang tot jouw gegevens bij onze bank.

De kans bestaat alvast wel dat Alpha Credit simpelweg geen telefoonnummer voor jou heeft, ook al staat het juiste nummer wel in jouw Easy Banking.

Reageer