Beantwoord

Rondo

  • 5 January 2024
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

Bij consultatie van de NBB merkte ik op dat ik nog een kredietopening had van ca 3500 euro, mijn oude Rondo kaart dus die in meer dan 15 jaar niet meer is gebruikt. Ik zou deze kredietlijn definitief willen afsluiten zodat ook de melding bij de NBB verwijderd wordt; Welke stappen moet ik daarvoor zetten?

icon

Beste antwoord van LarsD 5 January 2024, 11:42

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo @GeertB,

Bedankt voor je bericht.

We raden je aan voor dit contact te nemen met het Easy Banking Centre. 

Je kan bellen met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op

Maak je geen gebruik van de app? Je kan dan bellen op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. Het Easy Banking Centre is open van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.
 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer