rondo contract verhoging

  • 5 September 2023
  • 1 reactie
  • 92 Bekeken

Beste

21 augustus heb ik mijn contract prior verzonden (dat is dezelfde dag dat mijn verhoging werd goedgekeurd en contract per mail werd verzonden). Op 30 augustus heb ik deze opnieuw prior verzonden. 
Ik ontvang nu een brief dat ze niets hebben ontvangen en ik kan zelfs mijn contract niet meer uitprinten.

Telefonisch contact is absoluut een ramp. Krijg je iemand aan de lijn (na tientallen keren lang wachten) dan verbinden ze je door en verbreken ze de lijn.

Wat moet ik doen?!

Komt dit überhaupt ooit in orde??


1 reactie

Reputatie 1

Beste

21 augustus heb ik mijn contract prior verzonden (dat is dezelfde dag dat mijn verhoging werd goedgekeurd en contract per mail werd verzonden). Op 30 augustus heb ik deze opnieuw prior verzonden. 
Ik ontvang nu een brief dat ze niets hebben ontvangen en ik kan zelfs mijn contract niet meer uitprinten.

Telefonisch contact is absoluut een ramp. Krijg je iemand aan de lijn (na tientallen keren lang wachten) dan verbinden ze je door en verbreken ze de lijn.

Wat moet ik doen?!

Komt dit überhaupt ooit in orde??

Beste @Saartjevdb,

 

Bedankt voor je bericht.

 

Ik heb je persoonlijke gegevens uit je bericht verwijderd aangezien dit een openbaar bericht is en anderen hier anders ook zicht op hebben.

 

Ik begrijp dat dit frustrerend kan zijn.

Echter kunnen wij de limiet van een Rondo niet verhogen, dit is enkel mogelijk via Alpha Credit, de kredietverlener waar we mee samen werken.

Je kan hen bereiken op 02 508 44 40.

 

Omtrent je contract, normaal zal je dit wel nog kunnen terugvinden op  https://www.ro.bnpparibasfortis.be wanneer je je hier aanmeld (met je contractnummer van je Rondo).

 

Groetjes,

Tim DL

 

PS: Jouw mening telt! We nodigen je graag uit om jouw ervaring op de Community met ons te delen via een korte (en anonieme) tevredenheidsenquête. Met jouw feedback kunnen wij ervoor zorgen dat de Community nog beter wordt! https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv

 

 

Reageer