Beantwoord

uitreksel optiline

  • 4 August 2023
  • 5 reacties
  • 81 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 1
  • 2 reacties

Kan ik een gedetailleerde uitgavenstaat krijgen van mijn betalingen met master gold kaart ?

 

icon

Beste antwoord van LarsD 4 August 2023, 14:16

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4

Hallo, @Miekje,

Bedankt voor je bericht.

Als je zoekt naar de uitgavenstaten van je kredietkaart kan je dit op volgende manier vinden:

Waar vind ik de uitgavenstaten van mijn kredietkaart? | Community BNP Paribas Fortis

 

De aparte uitgavenstaten van Optiline kan je bekijken via het digitale platform van Rondo/Optiline. Je kan hier lezen hoe je kan aanmelden op het platform: Hoe je registreren bij de OptiLine/Rondo site | Community BNP Paribas Fortis

 

Indien je ook enkele minuten tijd zou hebben nodigen we je graag uit om onze tevredenheidsenquête in te vullen: https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv. Onze Community blijft verder groeien en daarom willen we graag weten wat nog verder kunnen doen om je ervaringen te verbeteren.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Hallo, @Miekje,

Bedankt voor je bericht.

Als je zoekt naar de uitgavenstaten van je kredietkaart kan je dit op volgende manier vinden:

Waar vind ik de uitgavenstaten van mijn kredietkaart? | Community BNP Paribas Fortis

 

De aparte uitgavenstaten van Optiline kan je bekijken via het digitale platform van Rondo/Optiline. Je kan hier lezen hoe je kan aanmelden op het platform: Hoe je registreren bij de OptiLine/Rondo site | Community BNP Paribas Fortis

 

Indien je ook enkele minuten tijd zou hebben nodigen we je graag uit om onze tevredenheidsenquête in te vullen: https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv. Onze Community blijft verder groeien en daarom willen we graag weten wat nog verder kunnen doen om je ervaringen te verbeteren.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Dank voor de info maar niet bruikbaar voor mij . Het is niet gedetailleerd . Ik wil zien per aankoop .

Reputatie 4

Hallo, @Miekje,

Dan welke informatie van een verrichting met de kaart zoek je?

Via volgende manier kan je de verrichtingen bekijken van de lopende periode en de vorige periode:

Raadpleeg de verrichtingen en het beschikbaar saldo van je kredietkaart | Community BNP Paribas Fortis

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Hallo, @Miekje,

Dan welke informatie van een verrichting met de kaart zoek je?

Via volgende manier kan je de verrichtingen bekijken van de lopende periode en de vorige periode:

Raadpleeg de verrichtingen en het beschikbaar saldo van je kredietkaart | Community BNP Paribas Fortis

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Hallo, @Miekje,

Dan welke informatie van een verrichting met de kaart zoek je?

Via volgende manier kan je de verrichtingen bekijken van de lopende periode en de vorige periode:

Raadpleeg de verrichtingen en het beschikbaar saldo van je kredietkaart | Community BNP Paribas Fortis

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Weet ik maar het gaat over een nog vroegere periode . 

Reputatie 4

Hallo, @Miekje,

Indien je een uitgavenstaat zoekt die digitaal niet beschikbaar meer is dan kan je wel via Mijnkaart.be een duplicaat aanvragen.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer