Skip to main content
Beantwoord

Uittreksels uitgaven Mastercard

  • 25 November 2021
  • 5 reacties
  • 313 Bekeken

Hoe geraak ik aan mijn uittreksels Alpha credit Optiline om mijn uitgaven MasterCard te controleren

5 reacties

Reputatie 3

Dag @ava4ever 

Via het portaal  https://www.ro.bnpparibasfortis.be kun je de uittreksels gekoppeld aan de Optline controleren.

Goedemorgen,

Men vraagt een “dossiernummer” dat ik op de rekeninguittreksels of in het “contract” kan terugvinden.  Ik ben al jaaaaren bij de BNP Parisbas maar ik zou niet weten waar ik deze informatie kan vinden.

Ik gebruik geen rekeninguittreksels meer en mijn “contract” , ja, dat weet ik niet.

Vriendelijke groeten,

 

Reputatie 2

Beste @Karl C. , 

Bedankt voor je bericht. Om dit dossiernummer op te vragen kan je ook bellen naar ons Easy Banking Centre, op het nummer 02 762 60 00. Je kan ons bereiken van maandag tot vrijdag tussen 7 en 22u en zaterdag van 9 tot 17u. Bedankt alvast en nog een fijne dag. 

Groetjes,

JoachimJ

Wat een grap is me dat...Ik heb geen nood aan een virtuele klantenmedewerker.  Pfff…

 

Reputatie 1

Beste @karl thys ,

Aangezien dit platform door iedereen kan bekeken worden, kunnen wij geen persoonlijke zaken hier tonen. Dit is voor jouw veiligheid. En over veiligheid maken wij absoluut geen grappen. 

Daarom is het zeer belangrijk in dit geval dat je beveiligd contact opneemt met een medewerker van ons easy banking center, zodat zij jou de nodige info kunnen geven. 

Groetjes, Joyce. 

Reageer