Beste
ik probeer nu al gehele tijd om mijn account aan te maken maar wil mijn wachtwoord niet veranderen, dus geraak er niet op voor mijn optieline te bekijken, kweet niet wat ik fout doe
Beste antwoord van Liz
Bekijk origineelBeste
ik probeer nu al gehele tijd om mijn account aan te maken maar wil mijn wachtwoord niet veranderen, dus geraak er niet op voor mijn optieline te bekijken, kweet niet wat ik fout doe
Beste antwoord van Liz
Bekijk origineelDag
Bedankt voor je bericht hier. Fijn dat je de Community hebt gevonden. We zoeken graag mee naar een oplossing. Ik geef je alvast de stappen door:
Via de website www.ro.bnpparibasfortis.be kan jij een account aanmaken en jouw Optiline beheren.
- Klik op 'Nieuwe gebruiker' en geef vervolgens je dossiernummer en geboortedatum in.
- Bevestig je 'gegevens' en maak een 'nieuwe gebruiker' aan en klik op 'bevestigen'.
- Hierna ontvang je een e-mail ter bevestiging.
- Je dient op deze link te klikken om je klantenruimte te activeren. Opgelet: deze link is maar 3 dagen geldig.
- Ga vervolgens terug naar je klantenruimte en geef je gebruikersnaam in en klik op 'volgende'.
- Je ontvangt dan ee sms met een tijdelijk wachtwoord dat je dient te gebruiken om je de eerste keer aan te loggen op je klantenruimte. Opgelet: dit sms bericht is maar 5 minuten geldig.
- Tot slot dien je een wachtwoord te kiezen en deze te bevestigen.
Moest dit niet lukken, kan je ons vertellen wat er precies misloopt? Krijg je een foutmelding, een leeg scherm,…?
Groetjes,
Liz
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.