Beantwoord

wachtwoord

  • 26 April 2024
  • 1 reactie
  • 18 Bekeken

Beste

 

ik probeer nu al gehele tijd om mijn account aan te maken maar wil mijn wachtwoord niet veranderen, dus geraak er niet op voor mijn optieline te bekijken, kweet niet wat ik fout doe 

icon

Beste antwoord van Liz 26 April 2024, 11:46

Bekijk origineel

1 reactie

Dag @Ilyze ,

 

Bedankt voor je bericht hier. Fijn dat je de Community hebt gevonden. We zoeken graag mee naar een oplossing. Ik geef je alvast de stappen door:

 

Via de website www.ro.bnpparibasfortis.be kan jij een account aanmaken en jouw Optiline beheren.

- Klik op 'Nieuwe gebruiker' en geef vervolgens je dossiernummer en geboortedatum in.

- Bevestig je 'gegevens' en maak een 'nieuwe gebruiker' aan en klik op 'bevestigen'.

- Hierna ontvang je een e-mail ter bevestiging.

- Je dient op deze link te klikken om je klantenruimte te activeren. Opgelet: deze link is maar 3 dagen geldig.

- Ga vervolgens terug naar je klantenruimte en geef je gebruikersnaam in en klik op 'volgende'.

- Je ontvangt dan ee sms met een tijdelijk wachtwoord dat je dient te gebruiken om je de eerste keer aan te loggen op je klantenruimte. Opgelet: dit sms bericht is maar 5 minuten geldig.

- Tot slot dien je een wachtwoord te kiezen en deze te bevestigen.

 

Moest dit niet lukken, kan je ons vertellen wat er precies misloopt? Krijg je een foutmelding, een leeg scherm,…?

 

Groetjes,

Liz

Reageer