Ik merk vandaag dat de bestaande 'alias' voor rekeningen gewoon verdwenen is!?
Het opnieuw aanmaken van een 'alias' is dus aangewezen...
Mvg,
Beste antwoord van LarsD
Bekijk origineelIk merk vandaag dat de bestaande 'alias' voor rekeningen gewoon verdwenen is!?
Het opnieuw aanmaken van een 'alias' is dus aangewezen...
Mvg,
Beste antwoord van LarsD
Bekijk origineelHallo
Bedankt voor dit aan ons te melden.
Dus je hebt de volgende stappen proberen te volgen: Geef je rekening een andere naam via Easy Banking Web | Community BNP Paribas Fortis
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Beste,
Dus je hebt de volgende stappen proberen te volgen: Geef je rekening een andere naam via Easy Banking Web | Community BNP Paribas Fortis
Dit werkt(e) naar behoren…
Mvg,
Hallo
Dus momenteel als je dan het overzicht van de rekeningen bekijkt kan je de alias van de rekeningen niet zien en je kan er ook geen nieuwe toevoegen?
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Twee dagen geleden waren de aliassen van m’n rekeningen verdwenen. Ik maakte ze opnieuw aan en ze bestonden opnieuw.
Ik zal het in het oog houden…
Mvg,
Hallo
Bedankt voor ons op de hoogte te houden.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.