Beantwoord

automatische overschrijving naar spaarrekening indien zichtrekening boven bepaald bedrag

  • 31 August 2022
  • 2 reacties
  • 441 Bekeken

Hallo

 

Vroeger had ik een automatische overschrijving staan van mijn zichtrekening naar mijn spaarrekening voor alles wat boven een bepaald bedrag op mijn zichtrekening stond. Deze is helaas verdwenen en ik vind ook nergens terug hoe ik dit opnieuw kan instellen.

Weet hier iemand hoe ik dit opnieuw kan opstellen?

 

Bedankt!

icon

Beste antwoord van LauraF 1 September 2022, 14:38

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2

Hallo @Laura_123 ,

 

 

Je kan een gewone spaaropdracht wel steeds instellen via Easy Banking in jouw app of via de website.

In dit specifieke geval zal je of via een beveiligde chat of telefonisch contact dienen op te nemen met onze medewerkers van het Easy Banking Centre zodat zij kunnen instellen boven welk bedrag geld mag worden overgeschreven naar jouw spaarrekening.

 

Dit kan door eerst aan te melden op onze website en dan een chat op te starten of je kan ook gemakkelijk contact opnemen vanuit jouw app via de “Communicatie”-functie onderaan en door daar dan te kiezen voor Easy Banking Centre. 

 

 

 

We hopen jou met deze info van dienst te zijn!

 

 

Vriendelijke groeten

JarneM

Dag @Laura_123 

Er is ook nog een andere manier van sparen:

Je kan via onze website aanmelden en rechtsboven bij de instellingen ‘Easy Save’ inschakelen. Dit is een automatische spaaropdracht waarbij alle betalingen naar boven afgerond en op een spaarrekening worden overgeschreven.

Met vriendelijke groeten

Laura F

Reageer