Bank geeft na het invullen van alle gegevens aan dat er GEEN naamscheck uitgevoerd kan worden.
Vraag: Doe ik iets verkeerds of…????
Beste antwoord van CaroleL
Bekijk origineelBank geeft na het invullen van alle gegevens aan dat er GEEN naamscheck uitgevoerd kan worden.
Vraag: Doe ik iets verkeerds of…????
Beste antwoord van CaroleL
Bekijk origineelHallo Marcus,
Bedankt voor u bericht!
Helaas kan ik via dit kanaal niet nagaan wat er misloopt. Ik nodig u daarom graag uit ons even telefonisch te contacteren. U kunt dit heel eenvoudig door volgende stappen te volgen:
Of:
Indien u niet over de Easy Banking Phone Code of Easy Banking App beschikt, kunt u ons ook gewoon contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.
Op deze manier kunnen wij u begeleiden in het correct uitvoeren van de overschrijving.
Groetjes,
CaroleL
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.