Beantwoord

Dienstverlening van kantoren en telefonische adviseurs: laat te wensen over

  • 18 August 2020
  • 5 reacties
  • 307 Bekeken

De kantoren zijn telefonisch niet meer bereikbaar.  Na minutenlang wachten krijgt men eindelijk een adviseur van de helpdesk aan de lijn en die noteren altijd maar de klacht maar er gebeurt niets.

Men belooft altijd van terug te bellen maar niemand belt terug, heb zelf al 4-maal in gebeld.  Zelfs dreigen dat we met hele gezin gaan overstappen naar een andere bank geeft geen reactie, zullen we dit dan toch moeten doen?

En dit allemaal voor een nieuwe ID-kaart die moet ingelezen worden.  Terwijl deze kaart (voor- en achterzijde) al doorgemaild werd naar UPDATECLIENTDATA.

Echt raar, geen enkele reactie, niets.

icon

Beste antwoord van YannickB 19 August 2020, 08:34

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Dag Rudy,

Het is momenteel inderdaad enorm druk op onze telefoonlijnen. Mijn oprechte excuses voor het wachten.

Heb je nog voordat je ons een kopie van je ID mailde, ook met ons kunnen bellen? We mogen namelijk niet zomaar gegevens aanpassen zonder dat we zeker zijn dat de aanvraag van de juiste persoon komt. Daarom moeten we je eerst telefonisch kunnen identificeren voordat we via mail je adres of ID mogen veranderen.

Beste,

 

Geef me dan een telefoonnummer waar ze me wel verder helpen, nu wordt ons geld gewoon gegijzeld!

Ik had vandaag om 16u een telefonische afspraak.  Ze gingen mij contacteren vanuit het agentschap, hebben ze u soms gebeld, awel mij niet. 

Dat bedoel ik met dienstverlening, dit is al een probleem dat al een week aansleept !!!

 

 

Hey @Rudy V. ,

De vlotste manier om ons te bereiken is door aan te melden op je Easy Banking App en te kiezen voor Contacteer ons en Bel ons.

Mijn excuses voor het ongemak, ik vrees dat het heel druk is bij het kantoor, maar een week zou het zeker ook niet mogen duren.

Je kan eventueel ook een mail sturen naar je kantoor met de vraag om een afspraak in te boeken.

Hopelijk lukt het zo snel om je identiteitskaart te kunnen updaten,

Lieze

Beste Lieze,

Ondertussen bij een ander filiaal binnen geraakt waar men mij op 5 min tijd me verder geholpen heeft.

Uw collega kon het evenmin begrijpen hoe het kwam dat alles zo mislopen is.

Maar ik zou dit voorval toch opnemen in een evaluatie van de diensten.

  • telefoon wordt niet opnemen
  • terwijl je aan de deur staat van een ander agentschap, weigert men om je binnen te laten en word je doorverwezen naar je eigen filiaal (waar ze niet opnemen)
  • helpdesk die veel belooft maar niks beweegt.
  • ….

Bedankt voor je feedback, @Rudy V. .

Ik geef deze zeker door.

Fijn om te horen dat het toch in orde is gekomen.

Groetjes,

Lieze

Reageer