Beantwoord

doorlopende opdracht

  • 1 September 2020
  • 3 reacties
  • 356 Bekeken

Beste , ik zoek in mijn app naar rekeningafschriften maar van al zeker 24 a36 maanden geleden tot  maart 2019   dit was een doorlopende opdracht vanuit mij uitgevoerd naar heer van 100euro per maand ik kan max 6maand terug zien verder lukt dit niet het en zou moeten weten hoeveel ik al betaald heb aan deze heer 

Met vriendëlijke groeten

De bruyne Nathalie

icon

Beste antwoord van Shari V 2 September 2020, 12:04

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3

Dag @Nathalie De bruyne. Via de app op de tablet of smartphone kun je inderdaad maar tot 6 maanden terug verrichtingen opzoeken. Echter, via Easy Banking Web kun je tot 10 jaar terug zoeken! Via ‘dagelijks bankieren’ en dan ‘verrichtingen zoeken’ kun je zelf de specifieke verrichtingen die je nodig hebt zoeken aan de hand van verschillende zoektermen. Meer info over verrichtingen opzoeken vind je hier: https://nl.community.bnpparibasfortis.be/archief-36/verrichting-zoeken-591

Wil bedrag doorlopende opdracht aanpassen

Lukt niet via de home banking

Is dit een tijdelijk technisch probleem?

Dag @Luc,

Er zijn geen problemen gemeld hiervoor. Kan je ons vertellen wat er precies misloopt? Krijg je een bepaalde foutmelding en foutcode?

Groetjes,

Liz

Reageer