Beantwoord

duidelijkheid

  • 26 January 2021
  • 3 reacties
  • 107 Bekeken

Ik heb zo'n beetje 6 BNP Filialen gebeld waar van er 3 niet te bereiken zijn ik zal me cituatie proberen uit te leggen ik heb een cliënt nr ook het ner van de rekening. Als ik die U voorzie. Dan zou er toch iets in het cijsteem terugte moeten zien zijn. Met wellicht me naam enz zeer graag hier een antwoord op

icon

Beste antwoord van IngeD 26 January 2021, 16:12

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Hallo @Marcello 

Onze kantoren werken op dit moment enkel op telefonische afspraak. Het is dus mogelijk dat zij in gesprek zijn daarom niet kunnen opnemen. Onze excuses hiervoor.

Indien je vragen hebt over over jouw gegevens raad ik je aan om ons telefonisch te contacteren via de Easy Banking App of aan de hand van de Easy Banking Phone code op het nummer: 02 762 60 00.

 

Ik wil U zo en zo bedanken voor Uw reactie. Yes I can bee foold. But I am not compleetheid creacy. I will try to exemplaren rhe situationeel. Ofcorse YouTube get match spam. But what woud YouTube do informatie YouTube get a mail Thatcher does not asks inf like copy id ben nummer. And stranely knots all YouTube info. I tjevt his name. Als is letterlijk biljonar. Bud warming to go to havanna. And yes he donared minions to restoren hospita and and. And sinds YouTube. I have chozen  10 People fore a donaties. Stage enouth he did know  I did have a tax op frame 250.000€ Thatcher I did not make. I will try to sinds fotos

Reputatie 7

Hallo @Marcello 

Ik vrees dat je slachtoffer bent van fraude en raad je aan om onmiddellijk alle communicatie met de personen in kwestie stop te zetten en een klacht neer te leggen bij de politie.

Indien je kaartgegevens hebt doorgegeven en/of stappen met je kaartlezer hebt gevolgd, dien je ook onmiddellijk de betrokken kaarten te laten blokkeren via Card Stop op het nummer 078 170 170.

Berichten waarbij je van een persoon die je niet kent iets zal krijgen waarvan je niet op de hoogte bent, zijn praktisch altijd een poging tot oplichting.

Reageer