Beantwoord

Easy Guide vanaf 2024

  • 25 October 2023
  • 3 reacties
  • 728 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3

Mijn Comfort Pack zou omgezet worden in een Easy Guide Pack.

Normaal gezien moet ik mij wenden tot een BNPPF kantoor maar kan ik ook bij een postkantoor terecht of is dat enkel voor degenen die een Easy Go Pack hebben, het zou wel voor dagelijkse verrichtingen zijn.

 
icon

Beste antwoord van LarsD 26 October 2023, 10:18

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4

Hallo @Alexander,

Wanneer je dus Easy Guide kiest dan kies je ook dat je voor advies in een advieskantoor wil komen. Dit is dan telkens je aanspreekpunt. Digitaal kan je natuurlijk bijkomstig ook advies verkrijgen.

Via Easy Go kan je via een postkantoor terecht voor vragen. Dan is dat je aanspreekpunt. Ook weer bijkomstig kan je vragen stellen via de digitale toepassingen.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reputatie 3
Badge

Nog een vraagje hier aansluitend.

Er staat bij Easyguide Pack bij de betalende opties: 

"voeg de optie voor 2 euro per maand toe en krijg een tweede of derde betaalrekening, twee debetkaarten en zes manuele verrichtingen gekoppeld aan de rekening(en)"

 Is dat dan 2 euro extra per bijkomende rekening, of heb je voor 2 euro een tweede EN een derde bijkomende betalende rekening?  Ik heb er immers nu 3 in totaal in mijn premium pack.

Reputatie 4

Hallo @seerdekens,

Je betaalt 2 euro extra voor twee rekeningen. Dat wil dus zeggen als je in een Easy Guide pack in totaal 3 zichtrekeningen wil dat je dan 7,50 euro per maand betaalt.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer