Wanneer zal de BNP Paribas app de EPC QR-codes voor SEPA overschrijvingen ondersteunen? Dit lijkt me geen ingewikkelde functie om te implementeren. Bij KBC werkt het wel...
Hey
Ik geef aan onze ontwikkelaars door dat er vraag is naar deze functie!
Van zodra we hier meer informatie over krijgen, laten we het je weten.
Groetjes,
Lieze
Hoi Lieze
Ik ben benieuwd naar updates, ook al is het ‘dit gaan we niet doen’. Dat zou enorm spijtig zijn, maar dan weten we dat ook al weer.
Dag Lieze,
Is er al enige vooruitgang om SEPA EPC QR codes compatibel te maken met de easy banking app? Andere banken zoals Belfius en KBC aanvaarden dit al een hele tijd.
Het implementeren van deze Europese standaard zou onze verenigingen een hele stap vooruit helpen om betalingsaanvragen naar leden te sturen zonder meerkosten.
Hey
Ik heb hier nog geen nieuws van gehoord. Ik geef je feedback nogmaals door. Als ik hier concretere informatie over ontvang, laat ik het je meteen weten!
Groetjes,
Lieze
Dag
Heeft u een update over de implementatie van de EPC QR functionaliteit?
Op mijn reminder van vorige maand (in een ander draadje) kwam geen antwoord.
BNP Paribas Fortis is zo ongeveer de laatste grootbank die deze Europese standaard nog niet heeft ingevoerd in haar app.
Hopelijk snel goed nieuws. :)
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.