Ik ben recent gefraudeerd geweest. Ik wil graag mijn klachtdocument van de politie versturen naar BNP Paribas Fortis. Kan iemand mij vertellen waar ik dit kan versturen.
Beste antwoord van LarsD
Bekijk origineelIk ben recent gefraudeerd geweest. Ik wil graag mijn klachtdocument van de politie versturen naar BNP Paribas Fortis. Kan iemand mij vertellen waar ik dit kan versturen.
Beste antwoord van LarsD
Bekijk origineelHallo
Bedankt voor je bericht.
Meestal als je contact hebt gehad erover via een adviseur in een kantoor of Easy Banking Centre zal er gevraagd worden dit te bezorgen via het mail adres van dat kantoor (met dan de naam van de collega die het dossier voor jou had opgestart in de titel van de mail).
Het is zeker dus belangrijk bij phishing dat je contact zoekt met ons.
Je kan bellen met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op.
Maak je geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. Je kan bellen van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.