Beantwoord

Fraude zonder phishing

  • 22 January 2024
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Ik ben recent gefraudeerd geweest. Ik wil graag mijn klachtdocument van de politie versturen naar BNP Paribas Fortis. Kan iemand mij vertellen waar ik dit kan versturen.

icon

Beste antwoord van LarsD 24 January 2024, 15:20

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo @Soffe,

Bedankt voor je bericht.

Meestal als je contact hebt gehad erover via een adviseur in een kantoor of Easy Banking Centre zal er gevraagd worden dit te bezorgen via het mail adres van dat kantoor (met dan de naam van de collega die het dossier voor jou had opgestart in de titel van de mail).

Het is zeker dus belangrijk bij phishing dat je contact zoekt met ons. 

Je kan bellen met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op. 

Maak je geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. Je kan bellen van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer