Beantwoord

Geld overgemaakt naar Nederland maar nog niet binnen...

  • 19 July 2023
  • 4 reacties
  • 147 Bekeken

Ik heb afgelopen donderdagavond op 13 juli een overschrijving gedaan naar Nederland. Mijn betaling is nog steeds niet binnen. Deze persoon is familie dus er is geen sprake van fraude.

Waarom duurt het zo lang…?

 

ter info: via hello bank

icon

Beste antwoord van LarsD 19 July 2023, 10:23

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4

Hallo, @nikki2023,

Bedankt voor je bericht.

Als de begunstigde zegt nog niets te hebben ontvangen dan kan je best dit laten nakijken. Je kan hiervoor beveiligd bellen via onze app door er te klikken op Communicatie. Je kan het Easy Banking Centre ook bellen via 02 762 60 00 en de lijn beveiligen door het ingeven van je klantnummer en Easy Banking Phone Code.

Je kan de Easy Banking Phone Code aanmaken in Easy Banking Web: 
- Klik op je naam  (rechts bovenaan) en nadien op "Profiel beheren."
- Easy Banking Phone

Het Easy Banking Centre is open op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

 

Indien je ook enkele minuten tijd zou hebben nodigen we je graag uit om onze tevredenheidsenquête in te vullen: https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv. Onze Community blijft verder groeien en daarom willen we graag weten wat nog verder kunnen doen om je ervaringen te verbeteren.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

@LarsD dus er is geen mogelijkheid dat de ontvanger het nog later vandaag of morgen zal ontvangen?

Reputatie 4

Hallo, @nikki2023,

Een week is vrij lang voor het ontvangen van een Europese overschrijving. Je kan eventueel nog een werkdag wachten maar wij raden nadien toch aan dan het verder te laten onderzoeken als de begunstige aangeeft nog niets te hebben ontvangen.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

@LarsD  zal ik doen! er zat natuurlijk wel weekend tussen en de overschrijfdatum is trouwens 14 juli geweest. Dus het is niet daadwerkelijk een week geweest natuurlijk..

Reageer