Beantwoord

heel dringend

  • 3 October 2020
  • 2 reacties
  • 220 Bekeken

Beste, 

al sinds 2 september hebben jullie mijn kaart stopgezet zonder enige reden.

ik ben al heel mijn leven klant. Ik ben 23 jaar en ik woon alleen. Al een maand lang blokkeren jullie mijn geld en steken jullie mij in een financiële gevangenis.

ik heb nu achterstand op mijn huur. 
rekeningen die opgeslagen zijn.

bij buren gaan eten. 
ik heb ontelbare keren gebeld naar jullie.

ik heb nooit een brief ontvangen van jullie en ik kijk al een maand lang in mijn brievenbus.

ik heb een aangetekende brief opgestuurd via de post met de

juiste gegevens om mijn kaart stop te zetten.

ik ben al naar jullie kantoor geweest in de Zonnestraat om papieren te tekenen. En nog steeds hebben jullie mijn geld niet overgeschreven op mijn nieuwe bankkaart bij Belfius. Ik ben ten einde raad en ik ben nog nooit zo depressief geweest. Jullie maken mijn leven kapot. Ik ga naar een advocaat stappen en en ombudsdienst. Want jullie doen niets voor mij jullie zijn onmenselijk wat voor een bank zijn jullie ?

icon

Beste antwoord van YannickB 5 October 2020, 13:29

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Hallo Santino,

Het spijt me oprecht om te horen dat je in deze situatie zit. Ik kan heel goed begrijpen dat het niet makkelijk is om zolang zonder kaart te zitten.

Mocht je dat nog niet gedaan hebben, dan nodig ik je uit om een klacht in te dienen via ons online formulier. Op die manier kunnen mijn collega’s van Klachtenbeheer voor je onderzoeken wat er aan de hand is en kunnen zij kijken naar een oplossing.

Beste Yannick,

bedankt voor uw reactie, ik heb inderdaad al een klacht ingediend maar Fortis is zo slecht bezig dat ze overal vertraging op hebben of ze het expres doen weet ik niet maar ze zijn onmenselijk bezig met hun klanten moest ik iemand zijn met veel geld op mijn rekening hadden ze nooit zo met mijn voeten gespeeld maar ik ben een nummer die niets opbrengt voor hun. Tot daar toe maar ik zit nog steeds in een financiële gevangenis hopelijk geraak ik hier uit. Vandaag moet ik weer eens het document gaan kopiëren en invullen om mijn rekening te stoppen terwijl zij mijn rekening hebben gestopt en ik al 2 verschillende documenten heb ondertekend en die van vandaag exact het zelfde is dus ik weet in Gods naam niet wat ze met de vorige document hebben gedaan weg gesmeten of nooit naar gekeken. Maar ik zit en blijf met de problemen waar u de enigste bent die er om geeft. En ze beseffen precies niet hoe het is om in die situatie te zitten zeker als jonge persoon die alleen woont en al mijn facturen opgeslagen zijn dit word een heel dure grap waar ik financieel ten onder ga.

Reageer