Beantwoord

hello pack en easy guide pack samen

  • 29 January 2024
  • 4 reacties
  • 126 Bekeken

kan ik een hellopack/ bankrekening openen als ik al een easy guide pack heb?

want ik begrijp dat een tweede rekening in het easy guide pack nu (vanaf volgend jaar) betalend wordt + debetkaart ook betalend, 

ik gebruik die tweede rekening enkel online

alvast bedankt

 

icon

Beste antwoord van LarsD 30 January 2024, 10:37

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4

Hallo @mdr,

Bedankt voor je bericht.

In het Easy Guide Pack kan je in totaal drie rekeningen plaatsen in hetzelfde pakket en dan heb je één maandelijkse beheerkost voor alle rekeningen.

Het is ook mogelijk een aparte zichtrekening te openen via Hello bank!. 

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Denk dat ik het niet goed heb aangegeven

idd, dit jaar  (schrijven 2024) is ‘tot 3 rekeningen dezelfde prijs’

mij gaat het erom dat op jullie website vermeld staat dat er in het easy guide pack maar 1 rekening meer zit - en dat ik er nu 2 heb (voor dezelfde prijs) 

blijkbaar lees ik (zie hieronder) dat de kosten nu gelijk blijven, maar volgend jaar wordt de 2e rekening betalend - dat vind ik eigenlijk wel misleidend

 

 

Zowel in het Premium als in het Comfort Pack kunnen vandaag één tot drie betaalrekeningen geopend worden. Vanaf 1 januari 2025 moet er in het Easy Guide Pack voor een tweede of een derde rekening 2 euro per maand per rekening bijbetaald worden.

Reputatie 6
Badge +3

Denk dat ik het niet goed heb aangegeven

idd, dit jaar  (schrijven 2024) is ‘tot 3 rekeningen dezelfde prijs’

mij gaat het erom dat op jullie website vermeld staat dat er in het easy guide pack maar 1 rekening meer zit - en dat ik er nu 2 heb (voor dezelfde prijs) 

blijkbaar lees ik (zie hieronder) dat de kosten nu gelijk blijven, maar volgend jaar wordt de 2e rekening betalend - dat vind ik eigenlijk wel misleidend

 

 

Zowel in het Premium als in het Comfort Pack kunnen vandaag één tot drie betaalrekeningen geopend worden. Vanaf 1 januari 2025 moet er in het Easy Guide Pack voor een tweede of een derde rekening 2 euro per maand per rekening bijbetaald worden.

Die 2 EUR/maand extra is niet per rekening dus als men een 2de rekening toevoegt aan het Easy Guide Pack betaalt men vanaf 2025 2 EUR extra maar als men nog een 3de rekening toevoegt blijft het 2 EUR extra.

Kort samengevat: men betaalt 5,50 EUR/maand voor zo’n Easy Guide Pack maar is er een 2de rekening en eventueel ook een 3de rekening dan komt er vanaf 2025 een extra kost van 2 EUR/maand bij dus in totaal 7,50 EUR/maand of er 2 rekeningen zijn of 3 rekeningen de prijs blijft dezelfde.

Dag @Alexander en @mdr ,

 

Jouw informatie klopt inderdaad. De 2 euro is niet per rekening.

 

Groetjes,

Lieze

Reageer