Beste antwoord van Anonymous
Bekijk origineelWanneer je dit via het kantoor in orde hebt gemaakt, treedt dit meteen in werking.
Wanneer je dit via het Easy Banking Centre hebt aangevraagd, is dit actief maximum een week na het verzenden van de documenten.
Groetjes,
Lieze
Op welke manier heb je de aanvraag gedaan? Was dit online?
Zo ja, werd je hierover nog gecontacteerd?
Indien je wenst te weten van de stand van zaken is, kan je steeds telefonisch contact opnemen met het Easy Banking Centre op het nummer 02 762 60 00 en dit op weekdagen van 7u00 tot 22u00 en op zaterdag van 9u00 tot 17u00.
Fijne dag verder! ☀️
Is het in orde geraakt?
Groetjes,
Lieze
Is dat mogelijk dat ik in rood kan Staan?
Dag SandBighama
De aflossing van je kredietkaart is één van de redenen waarom je rekening negatief kan gaan, ook al heb je normaal gesproken die mogelijkheid niet.
Als je ongeoorloofd onder nul gaat, dan zuiver je dit best zo snel mogelijk aan. Banken zijn namelijk verplicht om je rekening te blokkeren totdat je minstens een bankwerkdagen positief hebt gestaan en je betaalt ook rente afhankelijk van het bedrag en van de termijn.
Wens je een reserve om onder nul te gaan dan kun je deze online aanvragen. Hier vind je meer info. Telefonisch kun je deze ook aanvragen via het nummer 02 433 41 36. Als je over de app beschikt, raad ik je zeker aan om deze te gebruiken om in te bellen: Aanmelden > Contact (voorlaatse icoon)> Easy Banking Center > categorie ‘Lenen' kiezen.
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.