Beantwoord

informatie

  • 15 August 2021
  • 5 reacties
  • 100 Bekeken

 Geachte BNP medewerker Ik weet zeer goed wat phishing is een oplichting op en door internet internet kan makkelijk snel zijn mijn moet heel goed opletten waar je gegevens aan verstrekt en nu ga ik haast het onmogelijke voorleggen en ik er ook nog zeker van ben dat het waarheid is maar is niet bepaald kort uit te leggen indien er twijfels zijn zie ik graag een reactie terug op mijn Gmail op de bank gegevens geschiedenis is er nog letterlijk correct even in het kort inkt1r ILinktwilaccount want dan kan ik er ook een foto bij toevoegen wat momenteel bij dit programma moeilijk lukt Ik heb letterlijk een behoorlijkvermogen op BNP account en Ik hoop dat u mijn gegevens terug en na kan zien en dat er een overschrijving op mijn SNS rekening gedaan gaat worden van €100 hoofdzakelijk voor certificatie dan wil ik ook graag de mogelijkheden nagaan om een pas verstuurd te gaan krijgen en Dean dat geen mogelijkheid is welke mogelijkheden na gaan wat de mogelijkheden zijn om overschrijvingen te verrichten mijn excuses dat dit een ingewikkeld verhaal is doe ik nu vanaf mijn telefoon en heb niet echt een goed overzicht altijd het overzichtelijk kan versturen ik kan ook alles aantonen met referentienummer geschiedenis overzicht en dat er ook mijn bankrekeningnummer bij staat

Ik wil een overschrijving doen als ik weer van de correcte gegevens verstrekt zoals ik kan zien Foto is er bij gevoegd Ik ben het ook nagegaan en heb er €100

icon

Beste antwoord van YannickB 16 August 2021, 08:10

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Dag Marcello,

Ik begrijp je vraag jammer genoeg niet zo goed. Wij hebben via dit forum ook geen enkele toegang tot jouw gegevens en rekeningen bij onze bank, dus ik kan helaas ook niets voor je nakijken.

Wanneer iemand je zegt dat je ter verificatie geld moet storten, of geld moet ontvangen alvorens meer geld gestort te krijgen, dan gaat het altijd om fraude. In het geval van geld dat je zogezegd zal ontvangen, wordt je praktisch altijd gevraagd om heel wat persoonlijke gegevens door te spelen, of zelfs om handtekeningen met een kaartlezer te zetten. Op dit manier gebeurt de fraude.Als dit is wat je bedoelde, dan raad ik je ten zeerste aan om alle contact met de andere persoon onmiddellijk stop te zetten en om de politie te contacteren.

Gaf je kaartgegevens door, bel dan ook onmiddellijk Card Stop via 078 170 170 en laat de betrokken kaarten door hen blokkeren.

Wil je je rekeningen en verrichtingen laten controleren, of wil je de geblokkeerde kaarten laten vervangen, dan kan dat door ons te bellen via Communicatie onderaan in Easy Banking App of via 02 762 60 00. Heb je een persoonlijk adviseur, dan kan je ook steeds bij hen terecht.

Dank U reactie Ik heb nu een afbeelding gestuurd en dat is waarheid want alle gegevens kloppen

 

Ik zal het onderbouwen waarom het waarheid is en natuurlijk eerst geloofde ik het ook niet Ik kreeg toen een e-mail binnen van mr paul pinoult. Met erin Kijk op je Microsoft account Wat is ook deed Ik spreek een medewerker in het Engels en vroeg staat er 1100 euro of ze kijk het na en zei ja toen heb ik ook in het Engels aan haar gevraagd kan u zien wanneer dat ik dat heb op heb gezet enkele minuten later kreeg haar weer aan de telefoon en ze zei Gek genoeg kan ik het echt niet terugvinden en zij letterlijk tegen me gelooft u in God waartegen zijn heb ik af en toe iets moeite mee maar het staat er inderdaad op Wat wilt u bestellen wat ik heb besteld heb ik ook ontvangen zonder maar €1 eraan te hebben betaald toen ik dat apparaat binnen kreeg ik rij op een enkele zeer gedetailleerde e-mail wellicht heb ik ook meerdere foto's kan u mij hier geldige reactie op geven

Reputatie 7

Dag Marcello,

Ik kan je garanderen dat dit fraude is. Je zet best meteen het contact met deze personen stop en je contacteertzoals gezegd ook best onmiddellijk de politie.

Ik raad je ook aan om ons te bellen op 02 762 60 00 zodat we met jou jouw rekeningen kunnen overlopen.

Reageer