Beantwoord

instant overschrijving

  • 2 January 2019
  • 31 reacties
  • 12635 Bekeken


Toon eerste bericht

31 reacties

Dag Kristel,

Op dit moment hebben we hier nog geen informatie hierover.

Zodra we hier nieuws over hebben zullen we het zeker op de community plaatsen om jullie hiervan op de hoogte te brengen!
Er is totaal geen zicht op de release van deze functie? Het is echt een grote meerwaarde en bij KBC bv gaat dit ook al zonder kosten.
Reputatie 1
Badge

@Converted

 


Ontvangen kan inderdaad al en we zijn volop bezig met onze eigen mogelijkheden voor instant payments uit te breiden. Ik kan je op dit moment echter nog niet zeggen wanneer het voor iedereen beschikbaar zal zijn.

 

Meer nieuws? We zijn ondertussen begin december. Het ging uitgerold zijn tegen eind dit jaar…

Of moeten we weer wachten tot jullie verplicht worden om het aan te bieden aan de klanten?

Reputatie 1
Badge

@Converted

 


Ontvangen kan inderdaad al en we zijn volop bezig met onze eigen mogelijkheden voor instant payments uit te breiden. Ik kan je op dit moment echter nog niet zeggen wanneer het voor iedereen beschikbaar zal zijn.

 

Meer nieuws? We zijn ondertussen begin december. Het ging uitgerold zijn tegen eind dit jaar…

Of moeten we weer wachten tot jullie verplicht worden om het aan te bieden aan de klanten?

 

Op dit moment heb ik helaas nog geen nieuws over instant betalingen.

Misschien heuglijk nieuws te melden? We zijn bijna eind van dit jaar… Het ging er zogezegd komen. Enige info?

Reputatie 7

@Converted 

Ik kan kan je helaas nog geen nieuws geven. Waar hoorde je dat instant overschrijvingen er dit jaar nog zouden komen?

Reputatie 7

@Converted

 


Ontvangen kan inderdaad al en we zijn volop bezig met onze eigen mogelijkheden voor instant payments uit te breiden. Ik kan je op dit moment echter nog niet zeggen wanneer het voor iedereen beschikbaar zal zijn.

 

Meer nieuws? We zijn ondertussen begin december. Het ging uitgerold zijn tegen eind dit jaar…

Of moeten we weer wachten tot jullie verplicht worden om het aan te bieden aan de klanten?

 

Op dit moment heb ik helaas nog geen nieuws over instant betalingen.

Reageer