Beantwoord

kambukka drinkfles

  • 29 September 2020
  • 17 reacties
  • 439 Bekeken

hallo, ik opende in mijn kantoor een welcome-pack en schreef reeds een bedrag over.Ik kreeg ook de folder mee om de drinkfles aan te vragen maar het is me niet duidelijk waar ik dat kan doen want als ik op de betreffende website ben moet ik immers hetzelfde doen wat we in het kantoor al deden.

 

katlijn

icon

Beste antwoord van Anonymous 13 October 2020, 10:04

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7

Hallo Ilse,

De levering gebeurt door Kambukka zelf. Die persoon kan dus best even met hen contact opnemen.

Beste,

 

Iemand heeft op 17/9/2020 een welcome pack geopend en er op 24/9/2020 30 euro op gestort. Ze heeft de code per mail ontvangen en de drinkfles besteld. Deze is tot op heden nog niet aangekomen bij de klant. Wanneer mag ze deze thuis verwachten?

Vriendelijke groeten,

 

Ilse

Bij mij ook gelukt nu :)

@katlijn dank je wel voor je berichtje. Dan is het uitkijken naar de komst van de fles. 

@M.V.  ik kreeg ook geen bevestiging.  Maar denk wel dat het goed komt. "Bedankt voor je bestelling" .....

Ik denk dat het gelukt is. Ik krijg wel geen bevestiging van bestelling. Is dit bij iedereen zo? 

Bij ons is het gelukt.

Hey @katlijn , @Jimmyke , @M.V. en @Heidi79 ,

Bedankt om ons op de hoogte te houden.

Ik vraag na waar dit aan kan liggen.

Hierboven kan ik afleiden dat het kan dat het even duurt eer deze code actief staat.

Bij wie lukt het momenteel nog steeds niet?

Groetjes,

Lieze

Bij mij blijft het weergeven dat de couponcode niet geldig is.

Vandaag is het gelukt, de code werd geaccepteerd.

 

Hier hetzelfde probleem. Ik volg mee  verder. 

Hier ook hetzelfde probleem. Ik volg mee. 

Klopt. Hier ook hetzelfde probleem. Ik volg mijn eigen topic verder:-)

@LiezeH ?

 

Hallo, ik heb een mail gekregen met het paswoord voor mijn Kambukka drinkfles, maar telkens ik de code invoer blijft het te betalen bedrag staan en wordt ik verder verwezen naar de finale betaling met het volledige bedrag.

Kan iemand helpen aub?

Alvast bedankt.

Jimmy

 

Super, @katlijn !

Fijne dag verder,

Lieze

Het zou ondertussen in orde zijn. Actie-pagina was niet zo duidelijk maar het is gelukt.

Mvg.

Hey @katlijn ,

Mijn excuses voor het laattijdig antwoord.

Ik zou even horen bij het kantoor of zij mogelijks jouw rekening zo al geopend hebben en de brief ter informatie is.

Groetjes,

Lieze

Reageer