Beantwoord

klant bank van de post, en plots heb ik een termijnrekening

  • 29 January 2024
  • 5 reacties
  • 189 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 2
  • 3 reacties

Hallo,

 

ik zie net via rekeninguittreksels opvragen dat ik naast mijn zichtrekening en spaarrekening ook plots een termijnrekening heb.  Ik heb die nooit gevraagd.  Wat doet die termijnrekening daar en gaat dat me geld kosten?

icon

Beste antwoord van LarsD 30 January 2024, 10:42

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4

Hallo @betton,

Bedankt voor je bericht.

Een termijnrekening kan niet zo maar geopend worden. Het lijkt ons daarom vreemd dat dit plotseling in je overzicht zou verschijnen.

We raden aan het Easy Banking Centre te contacteren voor dit verder na te kijken.

Je kan bellen met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op

Maak je geen gebruik van de app? Je kan ons bellen dan op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. Het Easy Banking Centre is open van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.
 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

k probeer al een uur jullie te bellen.  De 5-cijferige easy banking phone-code kan ik nergens vinden.  Jullie zouden dit beter moeten documenteren.  Ik gebruik de app niet.

Dag @betton ,

 

De Easy Banking Phone-code kan je op Easy Banking Web via je profiel (rechtsboven) bij “Instellingen” aanmaken. Deze dient om de telefoonlijn te beveiligen en geeft voorrang op de wachtrij.

 

Groetjes,

Lieze

Amai, het was zoeken naar die code.  Alles is ondertussen wel in orde, ik heb een afspraak met mijn bank gemaakt en ben langsgegaan.

Reputatie 4

Hallo @betton,

Bedankt voor ons een update te geven.

Wij zijn blij dat alles nu in orde is.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer