Beantwoord

maandelijkse kosten van €21.86

  • 4 July 2021
  • 3 reacties
  • 464 Bekeken

Beste Paribas,

 

Ik ben bezig met mijn financiën op orde te krijgen en kwam erachter dat ik elke maand braaf aan jullie €21.86 betaal. Echter heb ik geen flauw idee wat jullie doen en waarom ik aan jullie betaal.

Graag wil ik weten welke service jullie bieden aan me.

 

mvg

 

Nick

icon

Beste antwoord van YannickB 5 July 2021, 11:36

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Dag Nick,

21,86 EUR is een hoog bedrag om maandelijks te moeten betalen en het is zeker niet normaal. Onze rekeningen voor particulieren kosten 3,50 EUR per maand voor een Comfort Pack en 7 EUR per maand voor een Premium Pack. 

Ik vermoed dus dat het om kosten gaat die voor bijkomende zaken aangerekend worden. Bijvoorbeeld voor papieren uittreksels, geweigerde verrichtingen, enzovoort.

Via deze site kan ik het zelf niet nakijken, want ik heb geen toegang tot jouw rekeningen of andere persoonlijke gegevens. Maar als het om gebruikskosten gaat, krijg je wel elke maand een overzicht via jouw rekeninguittreksels (in de kolom ‘vrije berichten’).

 

Beste Yannick,

 

Hoe zijn jullie bereikbaar? ik betaal dit bedrag blijkbaar al sinds 2012, precies €21.86 per maand!

dit is zeer bijzonder als je zegt dat dit niet normaal is, hebben jullie een telefoonnummer waar jullie bereikbaar zijn?

 

mvg

Nick

Reputatie 7

Je kan ons bereiken via Contact onderaan in Easy Banking App of via 02 762 60 00. Het is momenteel wel zeer druk waardoor de wachttijden oplopen.

Als je dat wilt, mag je me ook steeds een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) en me zeggen welke gebruikskosten er vermeld worden in het vrije bericht dat je via jouw rekeninguittreksels krijgt.

Ik heb geen toegang tot persoonlijke info of tot je rekeningen, maar ik kan je mogelijk wel al helpen om enkele kosten te drukken.

Reageer