Beantwoord

Ondertekenen overschrijving via itsme lukt niet

  • 31 August 2023
  • 1 reactie
  • 164 Bekeken

Beste,

Ik wens een overschrijving te doen boven mijn daglimiet. Hiertoe vraagt de app om te ondertekenen met e-handtekening. Aangezien ik in het buitenland ben, heb ik mijn kaartlezer niet bij de hand. Bij de ondertekening via itsme geeft de app aan dat er een technisch probleem is. Is dit een tijdelijk probleem of hoe kan ik dit verhelpen? 

 

Alvast bedankt

icon

Beste antwoord van LarsD 31 August 2023, 10:27

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo, @alexdegelissen,

Bedankt voor ons dit te melden. Het zal gaan om een technische storing in je profiel in de app. Mogelijk door dat je in het buitenland bent is de verbinding momenteel op je toestel niet stabiel/veilig genoeg waardoor de app bepaalde zaken niet correct kan uitvoeren.

Als je geen kaartlezer hebt en het bedrag is te groot om te bevestigen met de Easy Banking Code/Vingerafdruk/Gezichtsherkenning dan heb je nog de mogelijkheid deze overschrijving uitzonderlijk te laten uitvoeren door een adviseur. Let op:  afhankelijk van welk pakket dat je gebruikt is een manuele overschrijving door een adviseur betalend: 6 EUR/verrichting.

Je kan bellen via de Easy Banking App op een telefoon door in te loggen en er te klikken op “Communicatie.” Je wordt dan beveiligd doorgeschakeld naar het Easy Banking Centre dat open is op werkdagen van 7u tot 22u (Belgische tijd) en op zaterdag van 9u tot 17u (Belgische tijd).

Met vriendelijke groeten,

LarsD

 

Reageer