Beantwoord

Op wat zijn de voorgestelde packs gebaseerd

  • 9 November 2023
  • 4 reacties
  • 211 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 1
  • 2 reacties

Goeiedag,

Op wat zijn de voorstellen van die nieuwe packs gebaseerd?

Ik ga nooit naar het bankkantoor, ik doe nooit een manuele verrichting, we hebben 1 kaart per rekeninghouder.
We doen alles digitaal en de visa gebruiken we nooit.

Is het dan niet logischer om ons het gratis Hello pack voor te stellen?
Zelfs als de ongebruikte visa de doorslag gaf (die we niet meer nodig hebben) dan is die met 2,25 euro per maand ook mogelijk bij het Hello pack en dus 3 euro goedkoper per maand.


Vriendelijke groeten,

Rob Beuselinck

icon

Beste antwoord van Julie N 9 November 2023, 16:19

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2

Hallo @RobB

 

Bedankt voor jouw bericht. 

 

Om wille van veiligheidsredenen kan ik momenteel zelf niet nakijken op wat het voorstel gebasseerd is. Hiervoor kan je ons best even telefonisch contacteren. Zo kunnen we dit makkelijk samen met jou nakijken. 

 

Neem eenvoudig en snel contact op met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van je vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op. Je wordt dan via onze beveiligde lijn doorgeschakeld naar een adviseur die over de juiste expertise beschikt.

 

Maak je geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. We staan voor je klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. 

 

Groetjes, 

Julie N 

 

Ok, ik probeer morgen eens te bellen en dan laat ik het antwoord hier nog weten.

Gr

Rob

Ik heb telefonisch contact opgenomen en daar kon mij ook niet meegedeeld worden op basis van wat de keuze wordt gemaakt.
Dit zou automatisch gebeuren en ik kon niet doorverbonden worden met iemand die dit wel wist.

Is het mogelijk om via deze weg te weten te komen op basis van wat de indeling wordt gemaakt?
Dit mag algemeen zijn en hoeft niet op mijn situatie gericht te zijn zo spelen de veiligheidsredenen hier niet.
Ik kijk dan zelf wel welke voorwaarden op mijn situatie van toepassing zijn.

 

Vriendelijke groeten,

Rob

Reputatie 1

Ik heb telefonisch contact opgenomen en daar kon mij ook niet meegedeeld worden op basis van wat de keuze wordt gemaakt.
Dit zou automatisch gebeuren en ik kon niet doorverbonden worden met iemand die dit wel wist.

Is het mogelijk om via deze weg te weten te komen op basis van wat de indeling wordt gemaakt?
Dit mag algemeen zijn en hoeft niet op mijn situatie gericht te zijn zo spelen de veiligheidsredenen hier niet.
Ik kijk dan zelf wel welke voorwaarden op mijn situatie van toepassing zijn.

 

Vriendelijke groeten,

Rob

Dag @RobB,

 

Bedankt voor je bericht.

 

Het voorgestelde pack hangt van verschillende zaken af. 

Dit kan bijvoorbeeld te maken hebben met het aantal rekeningen in het huidige pack of het verrichten van bepaalde bankzaken, het af en toe een adviesafspraak hebben op kantoor voor verscheidene zaken, of net vaak op kantoor langsgaan voor alledaagse verrichtingen, etc. 

Het Hello Pack is niet een van de packs die automatisch voorgesteld wordt, aangezien het Hello Pack enkel digitaal bankieren betreft en dus geen dienstverlening meer via kantoor. Bijkomend kan je voor advies wel steeds telefonisch terecht bij het Hello Team. 

 

Indien je voorkeur uitgaat naar het Hello Pack, dan kan je je bestaande zichtrekening laten omzetten naar deze package.

Dit kan je telefonisch doen door ons te contacteren via het communicatiemenu van je Easy Banking App. Als je dit nu doet dan zal je rekening wel direct gewijzigd worden. Wil je dat dit gebeurd vanaf begin volgend jaar, dan raad ik aan om ons dan te contacteren. We brengen dit dan graag voor jou in orde.

 

Groetjes,

Tim DL

Reageer