Overschrijving naar Wise wordt geweigerd

  • 26 August 2022
  • 1 reactie
  • 192 Bekeken

Ik deed op vorige woensdag een overschrijving via Easy Banking naar Wise, iets wat ik nu al meer dan een jaar maandelijks doe, de overschrijving werd geweigerd omwille van problemen met de “rekeningen” er werd echter niet bij gezegd of dat over mijn rekening ging of over de rekneing va Wise.

Nu probeer ik sinds woensdag te weten te komen bij mijn filiaal in Mol wat de werkelijke reden is van deze weigering, echter zonder resultaat.


1 reactie

Reputatie 7

Dag Hubert,

Als je enkel bij deze ene overschrijving problemen hebt, dan raad ik je aan om eerst en vooral Wise te contacteren. Mogelijk is er dan langs hun kant een probleem met jouw profiel, of hebben zij een nieuw rekeningnummer dat je moet gebruiken. Als bank hebben we geen manier om dat te weten. Als er een probleem is met de rekening naar waar je overschrijft, zullen we daarover enkel een zeer algemene melding krijgen die niet veel meer zegt dan wat jij in Easy Banking ziet.

Kan Wise je ook niet zeggen wat er aan de hand is, of heb je met meerdere overschrijvingen en betalingen problemen, dan bel je best naar ons Easy Banking Centre via Communicatie in Easy Banking App. Mijn collega’s kunnen jouw rekeningen en jouw pogingen om over te schrijven nakijken.

Reageer