Beantwoord

Overschrijving tekenen via kaartlezer werkt niet

  • 16 January 2023
  • 1 reactie
  • 222 Bekeken

Ik heb problemen met het gebruiken van mijn kaart, zowel via de app (met bericht dat er een technisch probleem is) als met de PC (ik kan inloggen en een overschrijving maken maar krijg een foutmelding wanneer ik het probeer te tekenen). Het kaartnr stemt nochtans overeen met wat er op het scherm verschijnt en ook de pin is ok. Ik woon in het buitenland.

icon

Beste antwoord van CaroleL 16 January 2023, 16:54

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo Alexandra,

 

Het spijt ons te lezen dat u problemen ondervindt met uw kaart. 

Helaas hebben wij via dit kanaal geen toegang tot uw profiel waardoor we de kaart niet kunnen onderzoeken.

 

Wij adviseren u om even beveiligd telefonisch contact met ons op te nemen. U kunt dit heel eenvoudig door volgende stappen te volgen:

> Aanmelden in de app via paswoord of vingerafdruk;

> Kiezen voor ‘Communicatie’ rechtsonder;

> 'Easy Banking Centre'

> Een onderwerp selecteren; in dit geval 'rekeningen en kaarten'

> U krijgt een collega met de juiste expertise aan de lijn.

Of:

> Bellen naar 02/ 762 60 00

> Uw klantnummer ingeven en uw Easy Banking Phone Code

Indien u niet over de Easy Banking Phone Code of Easy Banking App beschikt, kunt u ons ook gewoon contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.

 

Heeft u de mogelijkheid niet om ons telefonisch te contacteren? Dan kunt u ons beveiligd een chat bericht sturen door volgende stappen te volgen:

> 'Aanmelden' op onze Easy Banking Website.

> Linksonder op het vraagteken klikken.

> 'Chat met ons'.

 

Wij hopen dit spoedig met u op te klaren.

Groetjes,

CaroleL

Reageer